سیاسی

همه دستگاه‌ها باید در راستای افزایش دو برابری شرکت‌های دانش برنامه داشته باشند

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در نشست ستاد ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان که با حضور مدیران دستگاه های مختلف برگزار شد؛ گفت: این ستاد با هدف توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان استان و افزایش حداقل دوبرابری تعداد شرکت‌ها، تشکیل شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، وی افزود: رهبر معظم انقلاب شعار سال ۱۴۰۱ را تحت عنوان؛ تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری کردند و تلاش برای تحقق این شعار، اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف در استان کرمانشاه است.  

 

دکتر باباخانی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۴۰۱ هدفگذاری کمی برای شعار سال تعیین کردند و افزایش دوبرابری تعداد شرکت‌های دانش بنیان باید بصورت کیفی اتفاق بیافتد.

 

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف موظف هستند در قالب یک برنامه، مشوق‌ها و ظرفیت‌های مجموعه و هم چنین موانع و مشکلاتی موجود در مسیر هدف گذاری‌های صورت گرفته را ارائه دهند‌ تا در راستای اجرایی شدن آن‌ها اقدام شود.

 

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی بلندمدت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای توسعه واحدهای دانش بنیان تاکید کرد و گفت: تحقق شعار سال تنها منحصر به همان سال نیست و دستگاه‌ها باید علاوه بر برنامه یک ساله، برنامه چهار ساله هم برای توسعه این واحدها ارائه دهند.

 

دکتر باباخانی در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت مناسب توسعه واحدهای دانش بنیان در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در صورت فراهم کردن بستر خریداری محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، توسط سازمان غذا و دارو، شاهد یک جهش در توسعه کمی و کیفی در واحدهای فعال این حوزه خواهیم بود‌.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا