اجتماعیکرمانشاه

سرپرست فرمانداری اسلام آباد غرب معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری ماد، در این نشست که با حضور شخصیت ها و مدیران دستگاه های مختلف شهرستان برگزار شد سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است و باید از این امانت برای خدمت رسانی به مردم تلاش کرد.

وی افزود: دولت در حال اجرای یک طرح اقتصادی مهم و اثرگذار است و هیچ دولتی از ابتدای انقلاب تاکنون نتوانسته است در ابتدای کار خود، چنین اقدام مهمی را انجام دهد.

پور هاشمی گفت: دولت می‌خواهد با هدفمندی صحیح یارانه ها دست افراد سودجو را از جیب مردم کوتاه کند و یارانه را در مسیر درست هدایت و به دست افراد به صورت عادلانه برساند.

وی گفت: با اجرای این طرح، افراد سودجو متضرر می‌شوند و قطعا در مسیر اجرای آن طرح سنگ اندازی خواهند کرد که مردم هوشیار و ولایت مدار ما توجهی به اینگونه افراد نخواهند کرد.

پور هاشمی تاکید کرد: انتظار داریم همه مدیران در همه سطوح به تشریح این جراحی بزرگ اقتصادی برای مردم بپردازند.

وی بر تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم توسط مدیران تاکید کرد و گفت: بیشترین زمان اداری باید صرف پیگیری مسایل و مشکلات مردم شود.

در پایان این مراسم از زحمات جهانبخش حیدری فرماندار اسبق شهرستان قدردانی و حمیدرضا کرمی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب معرفی شد.

در این جلسه امام جمعه اسلام آباد به نمایندگی از روحانیون، رییس دادگستری به نمایندگی از شورای تامین، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از شورای اداری از زحمات فرماندار سابق قدردانی و انتصاب کرمی بعنوان فرماندار شهرستان را تبریک گفتند.

در ادامه این جلسه جهانبخش حیدری در سخنانی به تشریح اقدامات ۳ساله خود در شهرستان پرداخت.

همچنین حمیدرضا کرمی سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب هم در سخنانی با قدردانی از اعتماد استاندار نسبت به انتصاب وی بعنوان فرماندار گفت: تمام توان خود را برای توسعه همه جانبه و رفع مشکلات شهر بکار خواهم بست.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا