قضاییکرمانشاه

حرکت در مسیر جمهوری اسلامی از مظاهر شعائر الله است

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر توسلی زاده در ابتدای این نشست بر آسان کردن کار برای مردم تاکید کرد و گفت گره گشایی از کار مردم و آسان کردن کار برای ایشان از مصادیق جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری است چرا که این دو در تقویت نظام اسلامی بسیار موثر و مفید است.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به شعائر الله که از تاکیدات مقام معظم رهبری است یادآور شد حرکت در مسیر جمهوری اسلامی ایران از مصادیق شعائر الله است . بنابراین هر آنچه در این مسیر حرکت قرار گیرد می تواند مصداق بارزی از شعائر الله باشد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل مجمع خیرین استان خاطر نشان ساخت در بازدید هایی که از مراکز سلامت و تحت پوشش بهزیستی داشتیم مشاهده شد افراد زیادی نیازمند پشتیبانی هستند. بنابراین بر آن شدیم با تشکیل مجمع خیرین متشکل از چهره های مختلف مردمی ، اتحادیه ها و اصناف برای کمک به نیازمندان اقدام لازم انجام شود.

در ادامه این نشست بر برگزاری برنامه های هفته قوه قضائیه و ارائه گزارش عملکرد دادگستری در مرکز استان و شهرستان و نیز ارائه خدمت بیشتر به مردم تاکید و مقرر شد با برنامه ریزی دقیق در این هفته عملکرد ، نتایج و دستاوردهای یکساله دستگاه قضائی بازنمایی شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا