قضاییکرمانشاه

آزادی 287 زندانی از زندان مرکزی کرمانشاه به مناسبت دهه کرامت

به گزارش پایگاه خبری ماد ، دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این مراسم با گرامیداشت و تبریک دهه کرامت که این مراسم به همین منظور برگزار شده بود گفت کرامت در معنای لغوی به معنای جوانمردی و سخاوت است. کرامت یک مفهوم بسیار بالای انسانی است که خوبی ها و بزرگی ها و سخاوت ها و هر آنچه لازمه یک جامعه آرام و سعادتمند است ، در آن وجود دارد که در رفتار ائمه اطهار علیهم السلام نمایان است و بهترین راه برای سعادت جامعه همین شیوه معصومین است.

 

وی اضافه کرد در بیان مبارک رسول خدا (ص) کرامت به معنای کوچک شمردن دنیاست. چنانکه حضرت علی (ع) وفاداری به پیمان ها از مصادیق کرامت می دانند که این خصوصیت جز مصادیق روابط خوب انسان ها با یکدیگر است.

 

*دکتر توسلی زاده* در ادامه با اشاره به آزاد سازی تعدادی از زندانیان به مناسبت دهه کرامت خاطر نشان کرد دوست نداریم کسی زندانی شود و به فرموده رئیس قوه قضاییه زندان باید به قدر ضرورت باشد و معتقدیم اگر شیوه اسلام و ائمه توسط مردم دنبال شود کسی راهی زندان نخواهد شد.

 

*رئیس کل دادگستری* اضافه کرد به یمن این دهه گرامی و ارجمند امروز شاهد آزاد سازی 287 نفر از زندانیان در قالب های مختلف هستیم و از ایشان می خواهیم با امام رضا علیه السلام عهد ببندند و مرتکب کاری نشوند که دوباره به زندان برگردند و قدر نعمت آزادی را بدانند و در کنار خانواده از آن بهره مند شوند.

 

در پایان این مراسم معنوی که با پرچم گردانی خدام حرم مطهر رضوی بین زندانیان همراه بود ، *رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان* با حضور در جمع زندانیان به سخنان و درخواست های آنها گوش داده و دستورات لازم را صادر کردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا