فرهنگ و هنرکرمانشاه

خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی استان باید مشخص، اجرایی و مؤثر باشد

به‌گزارش پایگاه خبری ماد ، بهمن امیری‌مقدم روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور دکتر مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در دفتر آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اگر در جلسات شورای فرهنگ عمومی موضوعات اولویت‌بندی و تبدیل به مصوبات قابل‌اجرا نشود، بی‌شک تلاش‌های این شورا و جلسات پرتکرار آن بی‌نتیجه خواهد بود.

 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت احیای ارزش‌های ملی و اسلامی در استان گفت: متأسفانه به دلایل مختلف بسیاری از ارزش‌های گذشته در استان رنگ‌باخته و آسیب‌های فرهنگی متعددی در پی داشته‌است.

 

وی عنوان کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از موضوعات کلیدی و دستورکارهای اساسی شورای فرهنگ عمومی استان خواهد بود که زیرشاخه‌های آن باید به‌صورت منظم و مستمر بررسی و مصوبات کاربردی و مناسب برای تقویت و حمایت از آن‌ها در دستور کار باشد به‌طوری‌که در هر جلسه مصوبات جلسه گذشته پیگیری و عملکرد دستگاه‌های عضو بررسی شود.

 

امیری مقدم بیانات رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ را فصل‌الخطاب و مبنای عملکرد شورای فرهنگ عمومی استان برشمرد و گفت: اولویت‌های موردنظر باید در راستای تأکیدات رهبر انقلاب و پیگیری آن‌ها باشد.

 

وی همچنین با اشاره به ضرورت ورود کارشناسانه به موضوع عفاف و حجاب بیان کرد: لازم است که چادر در جامعه به‌عنوان حجاب برتر معرفی و زمینه این کار نیز با اقدامات فرهنگی و نیز عرضه چادر با قیمت مناسب در جامعه فراهم شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا