عمومیکرمانشاه

رانندگان وانت بار برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند 

به گزارش پایگاه خبری ماد،  فریبرز کرمی گفت: بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل و نقل جاده‌ای برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است.

 

وی با بیان اینکه به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد ایمن وانت بارها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور انجام می‌شود، یادآور شد: به همین منظور دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.

 

کرمی افزود: طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای با اهداف، رعایت قانون، الزام شرکتها و موسسات حمل و نقل جاده ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت انجام می‌شود.

 

وی گفت: رانندگان حوزه وانت باری برون شهری می توانند با مراجعه به تشکل های صنفی حمل و نقل کالای سطح استان و یا انجمن صنفی وانت بار استان کرمانشاه مراجعه و به نسبت تشکیل پرونده با شرایط؛ حداقل سن ۲۳ سال و داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارائه اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت یا معافیت دائم و دو قطعه عکس ۴*۳می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

کرمی در ادامه افزود: متقاضیان دریافت کارت هوشمند ناوگان وانت بار هم با ارائه مدارک، کارت وسیله نقلیه، ارائه گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر به انجمن صنفی رانندگان وانت بار استان کرمانشاه و یا انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل مراجعه ونسبت به دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا