انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

دستگیری سارقان محله بهار کرمانشاه اشراف اطلاعاتی پلیس را نشان داد 

به گزارش پایگاه خبری ماد ، سردار «جمال سلمانی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی که چند سارق حین سرقت یک واحد مسکونی در کرمانشاه با ۲ خانم درگیر شدند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان مشخص شد ۴ سارق پس از ورود به یک منزل مسکونی در محله بهار کرمانشاه اقدام به جمع کردن کلیه اثاث آن کرده و حین سرقت و خروج لوازم با ۲ خانم که ساکن آن منزل بوده اند مواجه می شوند.

 

سردار سلمانی تصریح کرد: سارقان با مشاهده آن 2 خانم تصمیم به سرقت خودروی آن ها گرفته اما با مقاومت صاحب خودرو مواجه می‌شوند که در همین حین آن خانم دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل می‌شود.

 

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: به دنبال این حادثه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی ، تحقیقات همه جانبه ای برای دستگیری آن ها آغاز شد.

 

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سرقت شده و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی حساب شده موفق به دستگیری هر 6 عضو باند شدند.

 

سردار سلمانی همچنین از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: پلیس با هرگونه سرقت قاطعانه برخورد و اجازه نمی‌دهد عده ای معدود امنیت شهر و جامعه را با اخلال روبرو کنند.

 

این مقام عالیرتبه انتظامی یادآور شد: پلیس کرمانشاه بارها ثابت کرده در برخورد با جرائم خصوصا جرائم خشن که احساسات عمومی را هم جریحه دار کند با قاطعیت و بدون گذشت با افراد مجرم برخورد خواهد کرد.

 

وی افزود: امروز سارقان خشن و مجرمان از کمترین امنیتی در استان برخوردار نیستند و خود آن ها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در جنگال قانون گرفتار می شوند.

 

سردار سلمانی در پایان گفت: امنیت جامعه و شهروندان خط قرمز پلیس است که هرکس بخواهد از آن عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا