عمومیکرمانشاه

ریل‌گذاری پیشرفت در شهرداری‌ها برعهده معاونت‌های برنامه‌ریزی است

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر نادر نوروزی در چهل و یکمین نشست کمیسیون معاونین برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کلانشهر های ایران اظهار داشت: نقش کلانشهرها در توسعه جوامع اساسی وتاثیرگذار است و می‌توان کلانشهرها را پیشران توسعه جوامع معرفی کرد.

وی با اشاره به جوامع پیشرفته در جهان، افزود: در این جوامع به غیر از مسائل حکومتی سایر اتفاقات مهم در شهرداری‌ها و در کلانشهرها شکل می‌گیرد.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با اشاره به نقش مهم معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری‌ها، تصریح کرد: ریل گذاری و همچنین نرم افزار پیشرفت و توسعه شهرها در اختیار حوزه برنامه ریزی است و برای تدوین برنامه درست و قابل اجرا باید تلاش شود.

نوروزی با اشاره به محاسن برگزاری نشست‌های تخصصی معاونت‌های مختلف شهرداری کلانشهرها، خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها زمینه اشتراک تجربیات فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نشست‌ها باید برای حل مشکلات مشترک راهکاری واحد اندیشیده شود، گفت: وحدت رویه در دفاع از حقوق شهرداری‌ها و حل مشکلات با بهره‌گیری از تجربیات کلانشهرهای دیگر از دستاوردهای نشست‌های کمیسیون معاونین شهرداری کلانشهرهای کشور است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اهمیت نگاه تخصصی در معاونت‌های برنامه‌ریزی، اظهار داشت: عدم موفقیت در برنامه ریزی موجب انباشت مشکلات و دور شدن از هدف اصلی شهرداری‌ها که ایجاد آسایش شهروندان است می‌شود.

نوروزی در پایان با آرزوی موفقیت برای مجموعه‌های مدیریت شهری در کلانشهرهای ایران، ابراز امیدواری کرد که در پایان این نشست‌ها برای حل مشکلات، راهکار مشترک تبیین شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا