قضاییکرمانشاه

به زندانیان دخیل در تیراندازی ها مرخصی نمی دهیم  

به گزارش پایگاه خبری ماد، کرمی به اهتمام جدی دستگاه قضایی با سارقین هم اشاره کرد و گفت: سارقین حرفه ای، سارقین خشن و کسانی که به سرقت مداوم دارند هم باید بدانند که دستگاه قضایی با آنها قاطعانه برخورد می کند.

 

دادستان کرمانشاه به پائین بودن آستانه تحمل مردم در شهر کرمانشاه اشاره ای هم داشت و افزود: متاسفانه به لحاظ پائین بودن آستانه تحمل مردم، بر سر کوچکترین موضوعات باهم اختلاف پیدا می کنند و گاها به نزاع ها و برخوردهایی با سلاح های سرد و گرم نیز منتهی می شود.

 

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برخورد با چنین جرائمی را در اولویت خود قرار داده، گفت: برای این دسته از زندانیان هیچگونه ارفاق و مسامحه ای نخواهیم داشت.

 

کرمی در ادامه تاکید کرد: امنیت مردم برای زندگی، کسب و کار و آسایش آنها خط قرمز ما است، چراکه معقتدیم هرمیزان که امنیت در جامعه حکفرما باشد، مردم بیشتر به امور زندگی خود می پردازند و کشور توسعه پیدا می کند و از طرفی جوانان به دام آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد نخواهند افتاد.

 

وی یادآورشد: حاکمیت در این رابطه وظیفه خود را انجام می دهد و از مردم هم می خواهیم که به کمک ما بیایند تا به نتیجه برسیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا