علمی و فناوری

بررسی حواشی کنکور ۱۴۰۱ در کمیسیون آموزش و تحقیقات

به گزارش پایگاه خبری ماد، احمد نادری در رابطه با حواشی ایجاد شده در حوزه‌های برگزار کننده آزمون سراسری 1401 از جمله قطعی اینترنت و انتشار تصویری از دفترچه آزمون در فضای مجازی، گفت: بنده روز گذشته از یکی از حوزه‌های برگزارکننده کنکور در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران بازدید کردم و کلیت کار را از نزدیک مشاهده کردم.

 

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از برگزاری آزمون گزارش‌هایی از نابسامانی‌ها و ناهماهنگی‌هایی که پیرامون برگزاری کنکور در تعدادی از حوزه‌های سراسر کشور در قالب لو رفتن سوالات آزمون، ناهماهنگی‌‎های ظاهری و استفاده از دستگاه‌های غیر مجاز برای تقلب وجود داشته است، دریافت کردیم.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: بعد از دریافت این گزارش‌ها پیگیری‌های لازم را از طریق مسئولان مربوطه اعم از رییس سازمان سنجش و سایر مسئولان مربوطه انجام دادم که در پی آن علل بروز این حواشی در حال رسیدگی است.

 

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما به زودی در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور مسئولان مربوطه به بررسی این گزارش‌ها خواهیم پرداخت تا توضیحات تکمیلی را در این رابطه ارائه کنند./

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا