سیاسی داخلیکرمانشاه

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری ماد، فرماندار پیشین کرمانشاه روز یکشنبه در آیین تودیع خود از سمت فرمانداری کرمانشاه گفت: شهرستان کرمانشاه با وجود تمام ظرفیت هایی که برای پیشرفت دارد از فرصت سوزی درحوزه های مختلف رنج می برد.

 

«فضل الله رنجبر» افزود: خدماتی که در طول سال های گذشته در شهرستان کرمانشاه ارایه شد خدمات نظام بود و ارتباطی با دولت ها نداشت.

وی اظهار داشت: سه هزار و ۱۳۰ روز (آذرماه سال ۱۳۹۲ تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱)در سمت فرماندار در کرمانشاه خدمت کردم و تلاشم این بود خدمت به مردم را در سر لوحه کار خود قرار دهم.

فرماندار پیشین کرمانشاه عنوان کرد: تلاش بر این بود که در شرایط سخت گذشته و دشوار اقتصادی کنونی خادم ملت بوده  و ذره ای کوتاهی نکنیم.

وی‌ادامه داد: مردم لایق بهترین خدمت ها هستند و تمام مسوولان باید شبانه روز برای خدمتگزاری به آنان تلاش کنند.

فرماندار پیشین‌ کرمانشاه گفت: در طول خدمتم مسایل عمومی را بر موضوعات شخصی و خانوادگی ترجیح دادم، به همین دلیل از بردباری خانواده خود در طول دوران‌ خدمتم‌ تشکر می کنم وآنچه در دوران خدمت من را رنج داد فرصت سوزی بود کرمانشاه باوجود تمام ظرفیت ها از فرصت سوزی رنج می برد.  .

رنجبر اظهارداشت :بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایجاد امید در میان مردم ضروری است و همواره در این مسیر حرکت کردم و  بزرگ‌ترین افتخار خود را دیدار منظم با خانواده شهدا می دانم.

 

فرماندار پیشین کرمانشاه با تشریح برخی از خدمات انجام شده در طول سنوات خدمتی خود ، گفت: در بخش سرفیروز آباد کرمانشاه معلمان و پزشکان با استفاده از تیوپ از روی رودخانه تردد می کردند و با بالگرد باید برای مردم آرد می بردیم اما توانستیم پل «گدارپی» را افتتاح‌ ومشکلات منطقه را مرتفع کنیم.

رنجبر گفت:زمانی که عهده دار سمت فرمانداری‌ کرمانشاه شدم ۲۰ روستا از نعمت گاز برخوردار بود اما این آمار اکنون به بیش از ۶۰۰ روستا رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری ۹ دوره انتخابات در دوران خدمت خود در سمت فرمانداری کرمانشاه گفت: خدا را شاهد می گیرم در تمامی این انتخابات با خدا معامله کردم و با وجود تمام تهمت ها کوچکترین قصوری نداشتم.

فرماندار پیشین کرمانشاه افزود: در تمامی انتخابات هرجا کوچکترین تخلفی دیده می شد به سرعت با کمک شورای تامین وارد می شدیم و برخورد با متخلفان را در دستور کار قرار می دادیم.

رنجبر با اشاره به وضعیت مطلوب‌ کرمانشاه در سواد آموزی در کشور همچنین گفت: در این مدت  ۲۹ هزار و ۴۱۸ نفر در کرمانشاه به عضویت بیمه تامین اجتماعی عشایر و روستاها شدند که رتبه نخست کشور را کسب کردیم.

وی عنوان کرد: در حوزه اقتصادی کرمانشاه به عنوان یکی از فرمانداری های کشور انتخاب شد که در زمینه اشتغالزایی به خوبی عمل کرد و مورد قدردانی مقامات کشوری قرار گرفت.

 

«فضل الله رنجبر» از آذرماه سال ۹۲ به عنوان سرپرست فرمانداری کرمانشاه و از هشتم تیر ماه سال ۱۳۹۳ به عنوان فرماندار کرمانشاه منصوب شد و به مدت هشت سال هدایت این شهرستان را برعهده داشت.

او در دوران‌ خدمت خود برگزاری چندین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در دوران مدیریت خود تجربه‌ کرد و در این مدت ارتباط مطلوبی با رسانه های و اقشار مختلف مردم داشت.

«ابراهیم رحیمی زنگنه» نیز بین سال های ۹۲ تا ۹۵ در دولت نخست حسن روحانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه فعالیت کرد و سابقه عضویت درهیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش ماد، در شهرستان  کرمانشاه متشکل از پنج بخش کوزران، ماهیدشت، مرکزی، میان دربند و سرفیروز آباد با جمعیت حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر زندگی می کنند.

بیش از نیمی از جمعیت ۲ و نیم میلیون نفری استان کرمانشاه در شهر کرمانشاه ساکن هستند و یکی از محروم ترین بخش های روستایی کشور تحت عنوان سرفیروز آباد با جمعیت بیش از هزار نفر در این شهرستان قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا