ارتباطاتکرمانشاه

مدیران زمینه فعالیت های اثربخش در روابط عمومی را فراهم کنند

به گزارش پایگاه خبری ماد ، “عبدالله الماسی” در اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی استان کرمانشاه كه با حضور استاندار كرمانشاه در محل سالن شهدای دولت استانداري برگزار شد، افزود: جایگاه و شان روابط عمومی مغفول مانده و شایستگی درخوری پیدا نکرده است و ضرورت دارد جایگاه روابط عمومی تقویت و در اعمال نظرها نقش پررنگ تري ايفا نمايد.

 

وی ادامه داد: جایگاه روابط عمومی حساس و ویژه است چرا که سنگ صبور و اولین ضربه گیر سازمان هستند.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه اظهار داشت: انتظارات از روابط عمومی زیاد است اما اختیارات چندانی ندارند و مدیران فضا را فراهم کنند تا شاهد تغییر باشیم و خلاقیت و استعدادهای بالقوه به بالفعل برسد.

 

الماسی با تاکید بر اینکه تغییر و تحول در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی در استان مورد تاکید مدیر ارشد استان است، افزود: استاندار محترم کرمانشاه جایگاه ویژه ای برای روابط عمومی تعریف کرده اند و بر آموزش و اعمال خلاقیت ها در این حوزه تاکید دارند.

 

وی گفت: برای توسعه و پیشرفت استان و خدمت به مردم، روابط عمومی ها بايد به عنوان بازوان مشورتی ایفای نقش کنند و در این راستا ضرورت دارد كه ارتباط با رسانه های رسمی و بهره گیری از ظرفیت آنها در دستورکار باشد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آموزش زیربنای تحول است و اگر آموزش نباشد تغییر مثبت نداریم، تصریح کرد: هدف از برگزاري این کارگاه آموزشی، ايجاد هم افزايي بين روابط عمومی های استان است و برگزاری این کارگاه ها در آینده نيز در دستور کار مي باشد.

 

خبرنویسی، سواد رسانه ای، فن بیان و ارتباط موثر، فعالیت در فضای مجازی، آموزش نرم افزارهای کاربردی از مهمترین سرفصل های این کارکاه آموزشی بود كه ارائه شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا