انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

نهضت خانه دار شدن کارکنان انتظامی استان با جدیت دنبال می شود   

به گزارش پایگاه خبری ماد، سردار “علی اکبر جاویدان” در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه اظهار داشت: امروز یکی از دغدغه های مهم کارکنان خدوم انتظامی بحث تامین مسکن است که انتظار می رود هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

 

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در چند سال اخیر برای خانه دار شدن کارکنان پلیس انجام شده و پروژه هایی در حال احداث و ساخت است، افزود: در این میان کمک اداره کل راه و شهرسازی استان می تواند تحقق این مهم را سرعت ببخشد.

 

سردار جاویدان با تاکید بر بهبود وضع معیشتی کارکنان خاطرنشان کرد: لزوم اهتمام بیشتر به مسائل معیشتی آنان به ویژه وضعیت مسکن موضوعی است که در دو سه سال اخیر به صورت جدی تر مورد توجه قرار گرفته و برای آن تلاش شده که خوشبختانه نتایج خوبی نیز به دست آمده است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به هدف گذاری فراجا جهت رفع سریع موانع مسکن کارکنان در اراضی و املاک متعلق به سازمان، افزود: سعی سازمان بر این است تا از طریق ظرفیت ها و دارایی های هر استان، بتواند اعتبار لازم را به ساخت و ساز مسکن کارکنان، تخصیص دهد.

 

وی ضمن تاکید بر حل ریشه ای معضلات مسکن کارکنان، خاطر نشان کرد: مسکن از اصلي ترين دغدغه هاي کارکنان است و تمام تلاش ما اين است تا به شيوه هاي مختلف، نقش و وظيفه خود را در اين موضوع به بهترين نحو ايفا کنيم .

 

سردار جاویدان همچنین با اشاره به واگذاری زمین در شهرک امام (ره) برای کارکنان انتظامی تصریح کرد: تأمین مسکن کارکنان، تأثیری مستقیم بر ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی آنان داشته و موجب ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان و نهایتا رضایتمندی مردم خواهد شد .

 

این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان رفع تصرف اراضی و احقاق حقوق مادی و معنوی افراد، اشخاص و کشور را از وظایف ذاتی پلیس دانست و گفت: باید طوری برخورد کنیم که زمینه برای بهره گیری موثر از اراضی و اموال بیت المال برای همگان فراهم و از زمینه های فساد جلوگیری شود.

 

در این نشست “مهرداد آهکی” مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه نیز ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات امنیت آفرین پلیس، از آمادگی این اداره کل برای تسریع در روند واگذاری زمین به کارکنان انتظامی خبر داد.

 

سرهنگ “رضا امانی” معاون هماهنگ کننده و سرهنگ “یونس چناری” معاون نیروی انسانی نیز سردار جاویدان را در دیدار همراهی کردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا