انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

افزایش انگیزه خدمتی کارکنان پلیس با عنایات ویژه رهبر انقلاب/امنیت خوبی در کرمانشاه حکمفرماست   

به گزارش پایگاه خبری ماد ، سردار “علی اکبر جاویدان” در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان اظهار داشت: رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از اقدامات پلیس که بارها از سوی ایشان در جلسات مختلف اعلام شده سند افتخاری برای سربازان ولایت در مجموعه فراجاست.

 

وی ادامه داد: نمونه اخیر رضایتمندی معظم له در جریان دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی تهران نمایان شد و ایشان دستگیری این افراد در حداقل زمان ممکن توسط پلیس را قابل تمجید دانستند.

 

سردار جاویدان تصریح کرد: باید خداوند متعال را به خاطر داشتن چنین فرمانده و رهبر شجاع و با بصیرتی که در همه حال عنایت و توجهی ویژه به سربازان خود در نیروهای مسلح و خصوصا انتظامی جمهوری اسلامی دارد شاکر و سپاسگذار باشیم.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه امروز امنیت خوبی در کرمانشاه حکمفرماست، گفت: این امنیت مرهون تلاش ها و جانفشانی همکارانی است که شبانه روز تلاش کرده و حتی جان خود را نیز فدا کرده اند.

 

وی همچنین به شهادت 2 تن از همکاران انتظامی در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره آن ها، افزود: این شهدای گرانقدر برای تامین نظم و امنیت جامعه و مقابله با اشرار و اراذل جان خود را فدا کردند تا بازهم ثابت شود پلیس حافظ واقعی امنیت جامعه است.

 

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز هیچ چیزی برای پلیس مهمتر از ایجاد امنیت و هدیه دادن آرامش به مردم نیست و برای تحقق این مهم با همه توان خود تلاش می کنند.

 

حجاب و عفاف از ارزش های دینی و اسلامی کشورمان است

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به در پیش بودن روز عفاف و حجاب، گفت: این موضوع از ارزش های دینی، اسلامی و اعتقادی کشورمان است و امروز دشمنان همه توان خود را برای کم رنگ جلوه دادن این ارزش به کار گرفته اند و تلاش می کنند اعتقاد جوانان را تضعیف و فرهنگ غربی را در کشور غالب کنند.

 

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم مقابل سیاست های دننیای استکبار ایستادگی و مراقب ارزش های دینی و اسلامی خود باشیم، گفت: دشمنان به خوبی می دانند تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی نه جنگ نظامی بلکه جنگ فرهنگی است که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

 

سردار جاویدان در پایان فرا رسیدن عید قربان و دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و اظهار داشت: عید غدیر هم جزو بزرگترین اعیاد اسلامی است و لازم است نیروی انسانی با همکاری عقدیتی سیاسی برنامه های ویژه این ایام را طراحی و همکاران نیز در آن حضور پرشوری داشته باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا