انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

بیش از 1400 نفر از مردم و کارکنان پلیس کرمانشاه مشکلات خود را با نماینده فراجا در میان گذاشتند

به گزارش پایگاه خبری ماد ، سرهنگ “رحیم ثنائی” در پایان سفر 2 روزه خود به کرمانشاه اظهار داشت: بیشترین تقاضا برای دریافت تسهیلات با 957 مورد بوده است.

 

وی افزود: استخدام و تغییر وضعیت شغلی با 145 مورد و انتقالی کارکنان پایور و وظیفه با 79 مورد در رده های دوم و سوم فراوانی درخواست های کارکنان و مردم قرار داشته است.

 

سرهنگ ثنائی تصریح کرد: رفع خودروهایی که در توقیف و در پارکینگ به سر می برند، دستگیری متهمان و سارقان متواری، بخشش اضافه خدمت و رفع مشکلات وظیفه عمومی از دیگر درخواست های مطرح شده توسط مردم بود.

 

نماینده تام الاختیار فرماندهی کل انتظامی جمهوری  اسلامی یادآوری کرد: میز خدمت پلیس در راستای کاهش فاصله میان مردم و مدیران ارشد انتظامی کشور برپا شده و در سریعترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات مردم و کارکنان پاسخ داده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این کار با هدف رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات مردم و همچنین کارکنان انتظامی انجام می گیرد و خوشبختانه تاکنون هم نتایج بسیار خوبی همراه داشته است، افزود: در خواست های مردم و کارکنان ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد ملاقات کننده ارسال می شود.

 

سرهنگ ثنائی با اشاره به اینکه سعی می شود تا پاسخ درخواست ها و مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن داده شود، افزود: تلاش شده تا در ظرف مدت یک هفته پاسخ مناسب به افراد درخواست کننده داده شود.

 

این مقام انتظامی همچنین به رضایتمندی مردم برپایی میز خدمت اشاره و با بیان اینکه این رضایتمندی برای پلیس باعث افتخار است، گفت: خوشبختانه پس از برپایی میز خدمت توسط پلیس، عموم شهروندان رضایتمندی بسیار خوبی از رسیدگی به مشکلاتشان داشته اند، کما اینکه پلیس هم هدفی جز خدمت به مردم و جلب رضایت آن ها به عنوان پشتوانه اصلی فراجا ندارد و خود را خادم ان ها می داند.

 

وی برپایی میزخدمت و راه اندازی سامانه ۱۴۷ را به منظور کم کردن فاصله میان مردم و مدیران و مسئولان انتظامی دانست و گفت: شهروندان از این طریق می توانند به راحتی مسائل ، مشکلات و درخواست ها خود را به گوش عالیترین مقامات انتظامی کشور برسانند و قطعا پاسخ مناسب را هم دریافت می کنند.

 

سرهنگ ثنائی در پایان و با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم حضور داشته و برای جلب رضایت آن ها تلاش کرده است، گفت: در عین حال مسئولان فراجا رسیدگی به وضعیت همکاران خود و ارتقاء سطح معیشت آن ها را نیز مدنظر داشته و تلاش می کنند شان و جایگاه آن ها حفظ شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا