اقتصادیمرکزی

خودروسازان تولید خودروهای اقتصادی را با توجه به درآمدهای متفاوت در دستورکار قرار دهند

به گزارش پایگاه خبری ماد، علی اکبر کریمی درباره توقف خط تولید خودروهایی مانند تیبا، سمند و ساینا و جایگزین کردن خودروهای مذکور با شاهین، هایماs8 و… گفت: خودروسازان باید در تولیدات خود، علاوه بر ارتقای کیفیت به تنوع محصول و پوشش سلایق مختلف با توجه به درآمدهای متفاوت مشتریان توجه کنند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تولید خودروهای اقتصادی با برخورداری از شاخص‌های کیفی مناسب که اقشار متوسط جامعه توانایی خرید آن‌ها را دارند، در برنامه تولید خودروسازان قرار گیرد.

 

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در جلساتی که با نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم، ضرورت تولید خودروهایی متناسب با درآمد اقشار متوسط مورد تاکید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس بود.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه براساس گزارش‌های ارائه شده از سوی خودروسازان، این شرکت‌ها برنامه تولید خودرو براساس درآمدهای مختلف را در دستورکار دارند، تصریح کرد: روند تولید در شرکت‌های خودروسازی نباید فقط به سمت تولید خودروهای لوکس و گران قیمت سوق پیدا کند و تولیدات آن‌ها باید تمامی درآمدها را پوشش دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا