سلامتکرمانشاه

تشکل جامعه اسلامی دانشجویی از تشکل های انقلابی ریشه دار و با سابقه است

به گزارش پایگاه خبری ماد،  دکتر محمدی گفت: وظایف فرهنگی بسیار سنگینی بر عهده دانشگاه ها می باشد و منشاء تربیت نیروهای انقلابی و تولید علم، دانشگاهها هستند .

 

وی گفت: دانشگاه و حوزه دو بال نظام جمهوری اسلامی هستند که می توانند این نظام مقدس را به اهداف متعالی که ثمره خون شهدای والامقام است، برسانند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت، تشکل ها می توانند کمک بسیاری در زمینه های مختلف فرهنگی و تذهیب نفس که اساس همه کارها می باشد، داشته باشند.

 

وی ادامه داد،  برگزاری مراسم ها در ایام خاص توسط تشکل های دانشجویی و با حضور دانشجویان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

 

دکتر محمدی تاکید کرد: از تشکل های دانشجویی به ویژه تشکل های انقلابی که در دانشگاه فعالیت می کنند، استقبال می کنیم، یکی از این تشکل های انقلابی ریشه دار و با سابقه تشکل جامعه اسلامی دانشجویی است که هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی مورد حمایت ما در دانشگاه هستند.

 

دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه: در حال حاضر بسیج دانشجویی دانشگاه فعال است و در حوزه تشکل های کانون های مذهبی دانشگاه، فعالیت های خوبی صورت گرفته و تعداد زیادی از دانشجویان ما عضو این تشکل ها هستند.

 

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه همواره از تشکل های مختلف دانشجویی حمایت خوبی داشته است و سعی ما بر این است تمام برنامه های دانشجویی به ویژه برنامه هایی که در شورای فرهنگی مصوب شده را پوشش دهیم و هدف ما این است که ارتباط خوبی با دانشجویان برقرار نماییم .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا