اجتماعیکرمانشاه

برنامه محوری از ویژگی های مدیران موفق است / کرمانشاه در سفر استانی به شایستگی از رییس جمهور میزبانی کرد

به گزارش پایگاه خبری ماد، علی مهرتاش در نشست مشترک شورای مدیریت راهبری مدیریت استان و کارگروه بهره وری استان که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: بر اساس ارزیابی ها، خوشبختانه کرمانشاه میزبان شایسته ای برای سفر استانی رییس جمهور بود و برنامه‌های مختلف این سفر به شکل مناسبی برگزار شد و مردم هم در برنامه دیدار مردمی در کرمانشاه و سرپل ذهاب، استقبال باشکوهی از رئیس جمهور پربازدید‌مان داشتند.

وی با تقدیر از زحمات مجموعه سامد در سفر رئیس جمهور عنوان کرد: خوشبختانه کرمانشاه در مقایسه با اغلب استان ها دارای بیشترین حجم نیروی انسانی فعال در زمان سفر در قالب سامانه سامد بود که این موفقیت حاصل مدیریت مناسب و آموزش مهارت های صحیح در این مجموعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مهارت آموزی را یکی اولویت ها در نظام اداری دانست و گفت: ارایه آموزش مهارت های کاربردی برای کارکنان، علاوه بر بهبود عملکرد آن ها، افزایش کارآمدی مجموعه های اداری و رضایت مردمی را در پی دارد.

وی برنامه محوری یکی از ملاک‌های یک مدیر خوب دانست و گفت: مدیران با مشخص کردن اولویت ها و اهداف کاری خود باید تعیین کنند که در طول سال به دنبال تحقق چه برنامه ها و دستیابی به چه شاخص‌هایی هستند.

مهرتاش تاکید کرد: سنجش فصلی و سالیانه این برنامه ها و شاخص ها می تواند ملاک ارزشیابی مناسبی برای عملکرد مدیران و همچنین کارکنان و تشویق و یا تنبیه اداری آن ها باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا