فرهنگ و هنرکرمانشاه

برگزاری اردوی آموزشی(بوت کمپ) بازی سازی در استان کرمانشاه

به گزارش مادنیوز، شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش اولیه و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا بتوانند براساس آموزش‌های ارائه شده به تولید یک محصول دست پیدا کنند.

 

این اردوی آموزشی با رویکرد حمایت از کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، پارک علم و فناوری و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

این رویداد از 22 تا 26 مرداد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در  استان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09028824936 تماس بگیرند.

 

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش گیم جم این رویداد نیز 26 مرداد با حضور نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مدرسان این دوره برگزار می‌شود.

 

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه توجه به توانمند سازی و رویداد های عملیاتی از جمله موارد مورد توجه این اداره کل است که در همین راستا بوت کمپ بازی های رایانه ای و دوره سواد رسانه ای در ماه آتی برگزار خواهد شد.

 

?لینک ثبت نام:

https://irangdi.ircg.ir/-courses/courseid/288/%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا