اجتماعیکرمانشاه

«محمد بهرامی» نشان داد که جوانان کرمانشاهی اگر بخواهند، در کشور و جهان خواهند درخشید/ کرمانشاه هزاران جوان نخبه همچون «محمد بهرامی» دارد

به گزارش مادنیوز، بهمن امیری مقدم روز چهارشنبه در مراسم تقدیر از محمد بهرامی نفر اول رشته علوم انسانی کنکور ۱۴۰۱ و نخبه علمی کشور که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرآموزشگاه محل تحصیل و پدر این جوان نخبه برگزار شد؛ عنوان کرد: کرمانشاه مهد تاریخ، فرهنگ، عرفان و معنویت است و همیشه و در همه عرصه‌ها از سرامدان بوده‌است.

 

وی با تاکید اینکه کرمانشاه در گذشته در عرصه آموزش در غرب کشور نیز پیشتاز بوده است، عنوان کرد: استان باید دوباره به این جایگاه ممتازش در حوزه آموزش عالی و آموزش و پرورش برگردد.

 

وی با اشاره به اینکه کسب رتبه برتر کنکور توسط محمد بهرامی دل همه کرمانشاهیان را شاد کرد، عنوان کرد: این جوان محجوب و متین همانگونه که در این نشست عنوان کرد با توکل به خداوند و امام حسین علیه السلام در این راه تلاش کرده و برای کرمانشاه افتخارآفرین شده و با کسب این موفقیت درخشان، زحمات خانواده اش نیز به ثمر نشسته است.

 

امیری مقدم با اشاره به اینکه بعد از 13 سال بار دیگر یک جوان کرمانشاهی رتبه اول کنکور شده است در ادامه یادآور شد: این اتفاق نشان داد تکرار این موفقیت برای دیگر جوانان کرمانشاهی کاملا امکان پذیر است.

 

وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان عنوان کرد: کرمانشاه هزاران جوان مستعد و نخبه مانند محمد بهرامی دارد که باید با فراهم کردن امکانات، بستر را برای نقش آفرینی آن‌ها در توسعه ایران اسلامي و به ویژه کرمانشاه فراهم کرد.

 

استاندار کرمانشاه در پایان از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش، مدیریت مدرسه محل تحصیل محمد بهرامی و خانواده وی در زمینه فراهم کردن بسترهای کسب این موفقیت درخشان، قدردانی کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا