اجتماعیکرمانشاه

هیچ باغی نباید بر اثر خشکسالی، نابود شود / ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرها باید متوقف شوند

به گزارش مادنیوز،استاندار کرمانشاه


به گزارش مادنیوز، استاندار کرمانشاه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد؛ عنوان کرد: دستگاه‌ها برای ارتقای سطح آمادگی خود در مواقع بحرانی باید ززمایش‌های منظم برگزار کنند.

 

امیری مقدم با تقدیر از زحمات ادارات خدمات رسان استان گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته خوشبختانه تابستان امسال شاهد کاهش خاموشی ها و کاهش قطع آب شرب در مقایسه با سال گذشته بودیم که جای تقدیر دارد.

 

وی بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه مصرف آب تاکید کرد و گفت: تا زمانی که الگوی مصرف آب در میان شهروندان و همچنین الگوی مصرف آب در حوزه کشاورزی اصلاح نشود همچنان ما شاهد تنش آبی خواهیم بود و دستگاه های خدمات رسان باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

 

مدیر ارشد استان بر ضرورت آبرسانی به باغات استان تاکید کرد و گفت: باغات سرمایه های کشاورزان هستند و نباید هیچ باغی بر اثر بی آبی، خشک شود.

 

وی تاکید کرد: اگر سرمایه کشاورزان از دست برود آنها راهی حاشیه شهرها می شوند و بر مشکلات موجود افزوده می شود.

 

امیری مقدم همچنین از شکل‌گیری کارگروه تخصصی شناسایی ساختمان های پرخطر در استان هم خبر داد و گفت: این کارگروه ها علاوه بر شناسایی ساختمان های غیر ایمن، باید جلوی هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی را هم بگیرند.

 

استاندارکرمانشاه  تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان نباید به هیچ ساختمانی تا زمان صدور پایان کار از طرف شهرداری، خدمات ارایه کنند.

 

وی همچنین بر ضرورت نظارت بیشتر بر ساخت و سازها در حاشیه شهرها تاکید کرده گفت: متاسفانه در سال های گذشته ساخت و سازهای بی ضابطه بسیاری در حاشیه شهر کرمانشاه صورت گرفته و این وضعیت، آسیب های اجتماعی و بسیاری را برای شرکت پدید آورده است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا