اجتماعیکرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز خبرنگار را تبریک گفت   

به گزارش مادنیوز، در پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: 

 

امروز نیاز بشر به آگاهی و اطلاع‌رسانی نمود بیشتری یافته و آنچه که همگان به دنبال آن هستند؛ سرعت بالا و سهولت دسترسی به اخبار و اطلاعات است تا بتوانند آگاهی خود را از مسایل مختلف افزایش دهند و اینجاست که جایگاه ارزشمند خبرنگاران و رسانه‌ها و نقش آنان در زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عیان می‌شود.

 

خبرنگاران چشمان بینا، زبان گویا و گوش های شنوای جامعه‌اند که با قلم شیوا و توانمندشان امید و آگاهی را به جامعه تزریق می کنند، فرهیختگانی که چشمان پرسشگرشان جز به آسودگی مردمان گشوده نمی‌شود، این افراد به مثابه تاریخ‌نگارانی هستند که آنچه در جامعه اتفاق افتاده را بدون در نظر گرفتن علایق شخصی و با کنار گذاشتن هرگونه تعصب، با قلم صداقت می‌نگارند و اخبار واقعی را به مردم زمان خود انتقال می‌دهند و آنچه که در حافظه تاریخ ماندگار می‌شود، نوشته‌هایی است که توسط آنان ثبت و ضبط شده است.

 

امیدواریم این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجاهدان آگاهی، همواره با پاسخگویی مسئولانه مدیران و دست‌اندرکاران جامعه همراه و روشنی و شفافیت ارمغان تلاش آنان به مردم باشد.

 

بی شک دستیابی به بسیاری از موفقیت‌ها در حوزه انتظامی و ایجاد امنیت پایدار و مطلوبی که امروز در کرمانشاه شاهد آن هستیم مرهون اطلاع‌رسانی و گزارش دقیق و بهنگام خبرنگاران و اهالی رسانه‌ بوده که همواره یاری گران ماموران و کارکنان انتظامی استان بوده اند.

 

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب به سهم خود از نقش و تاثیرگذاری خبرنگاران محترم در آگاهی‌بخشی دقیق و سریع به آحاد جامعه، قدردانی می‌نمایم و با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد، به روان شهدای اصحاب رسانه و قلم به ویژه شهید محمود صارمی درود می‌فرستم و از خداوند متعال علو درجات آنان را خواهانم.

 

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان – فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا