اجتماعیکرمانشاه

کرمانشاه برای میزبانی از زوار حسینی کاملا آماده است 

به گزارش مادنیوز، استاندار کرمانشاه سه شنبه شب در نشست ستاد اربعین استان که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و میراحمدی معاون وزیر کشور و مدیران عضو ستاد در سالن جلسات پایانه مسافری خسروی برگزار شد؛ عنوان کرد: کرمانشاه از دیرباز مسیر عتبات عالیات بوده و مردم مومن این دیار افتخار میزبانی از زوار حسینی را داشته اند.

 

 

وی افزود: استان کرمانشاه تمام توان خود را برای پذیرایی شایسته از زائران اربعین حسینی به کار گرفته است.

 

امیری مقدم تاکید کرد: خوشبختانه تمامی دستگاه های خدمات رسان، زیرساخت‌های لازم برای تامین آب شرب، برق و گاز و … را فراهم کرده اند و کرمانشاه در عرصه های مختلف کاملا آماده میزبانی از زوار اربعین است.

 

 

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی با تلاش های خود بسترهای لازم برای تردد مطمئن و مناسب زوار فراهم کرده اند و کاملا پای کار هستند.

 

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اربعین در سطح استان عنوان کرد: باید با فرهنگ سازی مناسب بستری را فراهم کرد تا هر خانه کرمانشاهی تبدیل به محلی برای پذیرایی و اسکان زوار حسینی شود و این حرکت تبدیل به یک فرهنگ عمومی و فراگیر شود.

 

امیری مقدم همچنین عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای فراهم کردن زیرساخت ها و پارکینگ‌ها در مرز خسروی برای زوار حسینی انجام شده است.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا