اجتماعیکرمانشاه

تمام دغدغه‌های مردم به‌صورت جدی به مدیران انتقال و مطالبه خواهد شد

به گزارش مادنیوز، این پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، شامل حفر یک حلقه چاه عمیق، احداث دو باب مخزن به ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و ۶ هزار متر لوله گذاری است.

با بهره برداری از این پروژه اهالی روستای توه لطیف با ۷۳ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۶۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

دکتر محمد رشیدی با اشاره به اینکه دو سال است به صورت جدی پیگیر مشکل آب شرب روستای توه لطیف بودیم که خوشبختانه امروز شاهد به نتیجه رسیدن آن هستیم، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اعتبارات اختصاص داده شده، ۸۰ روستای شهرستان کرمانشاه و ۳۰۰ روستا استان تا پایان سال جاری از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

به‌گفته نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، از سال ۱۴۰۰حرکت جهادی در خصوص رفع مشکل آب شرب روستاهای کشور آغاز شده است ‌و به واسطه این حرکت، ظرف چهار سال آینده مشکل آب شرب روستایی کل کشور مرتفع خواهد شد.

دکتر رشیدی با اعلام اینکه بودجه آب روستایی را تا هفت برابر در کشور اضافه شده تاکید کرد: خوشبختانه با رایزنی‌های جدی توانستیم این بودجه را بیش از ده برابر برای استان کرمانشاه تخصیص دهیم و برنامه داریم که در مدت چهار سال مشکل آب در کشور مرتفع شود.

وی با اشاره به موقعیت مناسب جغرافیایی روستای توه‌لطیف از قبیل نزدیک‌بودن به شهر کرمانشاه و قرارگرفتن در مسیر عتبات‌عالیات، خاطرنشان کرد: تمام مطالبات مردم در روستاها به‌صورت جدی پیگیری و به مدیران مربوطه ارجاع می‌شود و کوچکترین کوتاهی از طرف مدیران در امر خدمت‌رسانی به مردم قابل اغماض نخواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا