انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

مراسم تشییع پیکر شهید فراجا در هرسین برگزار می شود

به گزارش مادنیوز ، سردار «علی اکبر جاویدان» با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ مرشدی مرام و همچنین دیگر مامور پلیس، ستواندوم «محمد احمدی» اظهار داشت: روز (پنجشنبه) ماموران ایستگاه بازرسی شهرستان دلیجان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و به راننده دستور توقف می دهند.

 

وی افزود: راننده خودرو اما با بی توجهی به فرمان ایست پلیس به سمت استان اصفهان متواری میگردد و در حین تعقیب و گریز این خودرو و در پی یک سانحه دو نفر از ماموران انتظامی سرهنگ دوم «مظفر مرشدی مرام» و ستواندوم «محمد احمدی» به درجه رفیع شهادت نائل می گردند.

 

سردار جاویدان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع پلیس اصفهان سریعا وارد عمل شده و با اجرای طرح مهار، خودروی متهمان را شناسایی و در اقدامی ضربتی آن را توقیف و دو نفر متهم را دستگیر می کند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: 

شهید مرشدی مرام متولد اردیبهشت ۱۳۶۹ در شهرستان هرسین و دارای ۲ فرزند دختر و پسر می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام از ساعت ۹:۳۰ دقیقه  ( شنبه – ۲۲ مرداد) در زادگاهش واقع در شهرستان هرسین با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

 

سردار جاویدان در پایان از عموم مردم انقلابی و مومن استان بویژه اهالی شهید پرور هرسین دعوت کرد در مراسم تشییع پیکر شهید مرشدی مرام شرکت و بار دیگر با آرمان های شهدای والامقام تجدید پیمان کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا