اجتماعیکرمانشاه

دستور قاطع استاندار كرمانشاه براي جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر

به گزارش مادنیوز ؛ “بهمن اميري مقدم” روز شنبه در نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، تاكيد كرد: جمع آوري و ساماندهي معتادين متجاهر موضوعي الزامي است و شایسته نیست كودكان و خانواده ها هر روز با اين گونه افراد برخورد كنند.

 

استاندار كرمانشاه گفت: براي كمك به نشاط اجتماعي و همچنين براي كاهش ناهنجارهاي اجتماعي دستگاه هاي ذيربط بايد در اسرع وقت در مرحله اول ضمن شناسايي و مشخص نمودن چندين مكان براي نگهداري اين گونه افراد، نسبت به جمع آوري و ساماندهي آنها اقدام كنند.

 

وي با بيان اينكه جمع آوري و ساماندهي اين گونه افراد كمك و خدمت به ديگر افراد جامعه است، ادامه داد: ضرورت دارد ظرف مدت كوتاهي پس از شناسايي ظرفيت هاي موجود، روند جمع آوري و ساماندهي معتادين متجاهر به سرعت شروع شود و هر گونه كوتاهي و عدم رسيدگي سريع در اين زمينه را به هيچ عنوان نمی پذیریم.

 

وي با تاكيد بر اقدام جهادي و انقلابي در اجراي كارها و برنامه ها ادامه داد: اگر كارها همراه با اقدام جهادي و انقلابي باشد حتماً به نتيجه مي رسد و منشاء بسياري از بركات براي جامعه خواهد شد.

 

مقام عالي استان همچنين با تاكيد بر جلوگيري از گسترش هر گونه حاشيه نشيني در شهر كرمانشاه بيان داشت: هر گونه افزايش حاشيه نشيني منجر به بروز ناهنجاري هاي اجتماعي مي شود كه از اين رو دستگاه هاي ذيربط وظيفه دارند با قاطعيت مانع گسترش حاشيه نشيني در كرمانشاه و ديگر شهرهاي استان شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا