اجتماعیکرمانشاه

كارهاي بر زمين مانده از گذشته را با نگاه تحول آفرينی به نتیجه خواهيم رساند/ استفاده از ايده هاي جديد نقش موثري در رشد و توسعه استان دارد  

به گزارش مادنیوز ؛ “بهمن اميري مقدم” روز شنبه در جلسه با هيات انديشه ورز استان كرمانشاه، ارائه راهكار و كسب مشاوره و ايده از افراد مجرب و صاحب انديشه را گامي در جهت حل مشكلات و حركت به سمت توسعه استان عنوان كرد و اظهار داشت: با توجه به اينكه امروز اولين نشست با هيات انديشه ورز در استان برگزار شد، اميدواريم با استفاده از نظرات و پيشنهادات ارزنده افراد صاحب تجربه، براي جلسات آينده به راهكارهاي علمي و پژوهشي براي ارتقاء و رشد استان دست پيدا كنيم و ما ضمن اينكه نگاه جديدي براي اين مسير داريم، استفاده از تجربيات گذشته را فرصتي مناسب براي حل مشكلات مي دانيم.

 

وي با بيان اينكه در اين نشست ها مي توانيم در بخش هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و وضعيت معشيت مردم به گفتگو و ارائه راهكار بپردازيم، افزود: ما از اين جلسات براي كمك به استان استفاده خواهيم كرد.

 

 

استاندار كرمانشاه رفع برخي از مشكلات استان مانند حاشيه نشيني را مستلزم همدلي، همكاري و استفاده از تجربيات برشمرد و گفت: هيات انديشه ورز با همكاري اعضای هيات علمي دانشگاه مي توانند كمك حال مديريت استان براي پيشبرد امور باشند و ما از هر فرصتي براي توسعه استان استفاده مي كنيم.

 

اميري مقدم با اشاره به خصلت هاي خوب مردم استان كرمانشاه مانند از خودگذشتگي، صبوری، جوانمردي، ايثار و حس نوع دوستي تصريح كرد: با توجه به اين خصلت هاي خوب بايد به دنبال احياي فرهنگ غني مردم استان باشيم، بی شک می توان با كمك هيات هاي انديشه ورز و ارائه راهكارهاي علمي، اين فرهنگ غني را دوباره احياء كنيم.

 

وي داشتن نگاه به آينده را بسيار مهم و راهگشا براي حركت به سمت رشد و توسعه بيان كرد و گفت: توجه به برنامه هاي آموزشي منجر به حركت درست و صحيح براي استفاده از مزيت ها و پتانسيل هاي خوب استان در بخش هاي مختلف خواهد شد.

 

 

مقام عالي استان ادامه داد: يكي از ظرفيت هايي كه مي تواند روند توسعه استان را افزايش دهد بخش گردشگري است كه ما به اين بخش توجه ويژه داريم زيرا مي تواند منجر به افزايش ثروت براي استان شود.

 

استاندار كرمانشاه با اشاره به برنامه هاي رياست محترم جمهوري براي ايجاد تحول در كشور افزود: ايجاد تحول از برنامه هاي اساسي و بسيار مهم در استان كرمانشاه است كه با جديت پيگيري مي شود و در نظر داريم كه كارهاي بر زمين مانده از گذشته را با نگاه تحول آفرين اجرايي و عملياتي كنيم.

 

وي در پايان سخنان خود با بيان اينكه به دنبال كسب ايده هاي جديد براي حل مشكلات مردم استان هستيم با اشاره به حاشيه پردازي برخي از افراد گفت: به هيچ عنوان به اين حاشيه ها توجه نخواهيم كرد زيرا آنچه براي ما مهم و داراي اولويت است حركت به سمت توسعه و پيشرفت استان و حل مشكلات مردم مي باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا