اجتماعیکرمانشاه

بازدید دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از فضاهای آموزشی استان کرمانشاه

، معاون عمرانی وزیر آموزش‌و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه دکتر حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس استان و مسئولین شهرستانی از روند تکمیل و تجهیز پروژه‌های در حال احداث نوسازی مدارس بازدیدکردند

 

در سفر یک روزه معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به شهرستان های گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب اظهار داشت: ارتقا و توسعه فضاهای آموزشی و تامین امکانات ورزشی متناسب با ظرفیت شهرستان ها در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از مدارس در حال احداث سه شهرستان افزود: یکی از اهداف سازمان نوسازی مدارس کشور تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد با اولویت مناطق محروم می باشد.

 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست بررسی مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی سه شهرستان بر تامین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس و تجهیزات هنرستانی در سال جاری تاکید نمود.

 

این مقام مسئول  در ادامه به وضعیت زمین چمن مصنوعی و سالن های ورزشی اشاره نمود و افزود: در این نشست تصمیمات خوبی درخصوص تعمیرات برخی از سالن های ورزشی گرفته شد.

 

دکتر رخشانی مهر ادامه داد: مقرر گردید در خصوص مشکلات عمرانی مدارس نیز پس از برآورد کارشناسی اقدام لازم به عمل آید.

 

وی همچنین از همراهی خیران و دیگر مجموعه ها که حامی و کمک کار سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و وزارت آموزش و پرورش هستند، قدردانی کرد.

 

دکتر حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی عنوان نمود: هدف این سفر یک روزه بررسی مسائل و مشکلات این سه شهرستان از نظر زیر ساخت، توسعه و همچنین تجهیزات مدارس بود که بصورت میدانی بازدید به عمل آمد.

 

مهندس نظری؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در خصوص پروژه های در دست اقدام این سه شهرستان گفت: از سال 1396 تاکنون به ترتیب در شهرستان سرپل ذهاب تعداد 60 پروژه آموزشی و ورزشی با 318 کلاس درس و زیربنای حدود 63 هزار متر مربع، شهرستان گیلانغرب تعداد 24 پروژه آموزشی و ورزشی با 80 کلاس درس و زیربنای 7500مترمربع و در شهرستان قصرشیرین تعداد 7 پروژه آموزشی با 55 کلاس درس و زیربنای 7 هزار مترمربع به بهره برداری رسیده است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تجهیزات مورد نیاز آموزشی و تجهیزات هنرستانی برای فضاهای آموزشی استان تهیه شده که بزودی تحویل می شود‌.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا