اجتماعیکرمانشاه

حضور ۲۴۰ میهمان در اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمانشاه

به گزارش مادنیوز ،دبیر اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: مراسم افتتاحیه نوزدهمین اجلاس  بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی ساعت ۱۸ در کاروانسرای عباسی بیستون  و مراسم اختتامیه نیز در مسجد عماد الدوله کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

عرفان خداپرست افزود: تکیه معاون الملک نیز در روز دوم  این اجلاسیه محل برپایی محفل شعر عاشورایی خواهد بود.

 

در مجموع ۲۰۰ میهمان داخلی و ۴۰ میهمان خارجی از ۱۵ کشور از جمله (عراق، کویت، افغانستان، عربستان، پاکستان، کامرون، ساحل عاج و…) در این اجلاس حضور خواهند داشت.

 

روضه‌های خانگی، برگزاری نشست‌های بین الملل بطور ویژه برای اولین بار با حضور بانوان ستایشگر و فعال در عرصه عاشورا و آیین‌های مذهبی از برنامه‌های این اجلاس خواهد بود.

 

شعار امسال نوزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی “کرمانشاه دروازه کربلا” است.

 

نشست ستاد استانی اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (ع) در کرمانشاه

 

نشست ستاد استانی اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (ع) در کرمانشاه به ریاست استاندار و با حضور روسای کمیته‌ها با هدف برگزاری باشکوه این اجلاس برگزار شد.

 

بهمن امیری مقدم اجرای  مصوبات و کمک به برگزاری باشکوه و شایسته اجلاس بین المللی پیرغلامان را یک مسئولیت شرعی و تعهد دینی دانست.

 

علیرضا مهرتاش جانشین رئیس ستاد اجلاس بین المللی پیرغلامان نیز گفت: آماده سازی مکان افتتاحیه و اختتامیه، تبلیغات، زمینه سازی برای حضور مهمانان خارجی و داخلی و انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های اجلاس با جدیت و به صورت منظم در حال انجام است.

 

نوزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی اول تا سوم شهریور مصادف با (۲۵ تا ۲۷ محرم) به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا