دولتکرمانشاه

افتتاح مرکز بیمارستان فوق تخصصی در کرمانشاه درسومین روز هفته دولت  

به گزارش مادنیوز ، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از دولت و به مناسبت هفته دولت امروز با حضور در کرمانشاه یک مجمتع بیمارستانی را افتتاح و سپس با حضور در پای میز خدمت در مسجد جامع کرمانشاه از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کرد.

اسماعیلی در افتتاح این مجتمع درمانی گفت:این مجموعه درمانی برای شهر کرمانشاه یک موقعیت خوب را به لحاظ گردشگری سلامت رقم می زند .

وی افزود: تمام مصوباتی که در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در نظر گرفته شده هم اکنون در حال پیگیری است.

دکتر هدایتی مدیرعامل این مجتمع درمانی هم گفت: این مجموعه بیمارستانی در ۱۴ طبقه و ۱۲ هزار متر مربع کارخود را  شروع کرده است.

این بیمارستان دارای بخش‌های فعال اتاق عمل هوشمند ، بخش زایمان و ناباروری، بخش بستری و هتلینگ و بخش‌های آزمایشگاه، پاتوبیولوژی و فیزیو تراپی است و کلیه عمل‌های باز در این مجموعه قابل انجام است.

هدایتی افزود : اعتبار طرح بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با حضور درپای  میز خدمت در مسجد جامع شهر کرمانشاه مشکلات مردم را به عنوان نماینده دولت بررسی کرد.

اسماعیلی بااشاره اینکه در هفته دولت برنامه منظمی را برای وزرا تعیین کردند که در استان‌ها ی مختلف حضور پیدا کنیم گفت : امروز در استان کرمانشاه باحضور در محل برگزاری نماز جمعه شهر کرمانشاه قصد داریم همراه با مقامات استانی، مستقیم به مسائل مردم رسیدگی  وبا تشکیل میز خدمت مشکلات گوناگون را سریعتر مرتفع کنیم  .

وی افزود: قصد ما این است که بتوانیم بخش بیشتر مشکلات را همین جا حل کنیم.

دیدار با خانواده شهید محمدرضا قلیوند و بازدید از کتابخانه در حال ساخت مرکزی کرمانشاه از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرمانشاه بود

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز عصر با حضور در شهرستان‌های اسلام آباد غرب و هرسین مشکلات مردم این شهرستان‌ها را بررسی کرد .

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا