اجتماعیکرمانشاه

تاکید برمعرفی دستاورد‌های ایران اسلامی در دوران بعد از انقلاب به مردم  

به گزارش مادنیوز ، نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز شهادت رئیس جمهور شهید رجائی و نخست وزیر شهید باهنر گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون و مجاهدت به اینجا رسیده که باید با همه‌ی توان از دستاورد‌های آن دفاع کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با تشریح فعالیت‌های کاری و جنبه‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر از مسئولان خواست در انجام وظایف خود آنان را الگو قرار دهند.

آیت الله علما با اشاره به هفته‌ی دولت و روز کارمند به تبیین ویژگی‌های کارمند تراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: کارمند تراز انقلاب اسلامی به دور از جناح‌بازی و حزب‌های سیاسی، باید همه‌ی تمرکزش را برای بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم به کار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی منابر مذهبی به ویژه در ماه‌های محرم و صفر گفت: اگر دغدغه‌های جامعه از جمله آسیب‌های اجتماعی برای‌ما اهمیت دارد، باید از ظرفیت عظیم مجالس، منابر و هیئات مذهبی، برای تلطیف و رفع مشکلات بهره ببریم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه هفتم شهریور ماه مصادف با ورود کاروان سیدالشهدا به شام است افزود: وظیفه مهم حضرت زینب تبیین اوضاع کربلا بود و این باید الگویی باشد تا دوران قبل و بعد از انقلاب به مردم و به ویژه جوان‌ها بیشتر معرفی شود

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمانشاه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کرمانشاه بودند

 

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه را استانی تاریخی با سابقه تمدن چند هزار ساله دانست و گفت: ایران به عنوان یک قدرت بزرگ توانسته نقش خود را در منازعات منطقه به خوبی نشان دهد

 

استاندار کرمانشاه هم هفته دولت را فرصت مناسبی دانست تا دستگاه‌های اجرایی خدمات خود را به مردم گزارش دهند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا