اجتماعیکرمانشاه

شهرداری کرمانشاه پیشرو در ابتکارات ارائه خدمات شهری است/شهرداری کرمانشاه در حوزه خدمات شهری، ترافیک و زیباسازی نمونه است  

به گزارش مادنیوز، خیلان عبدالرحمان میرزا حسن پس از بازدید از پروژه‌ها و جاذبه‌های شهر کرمانشاه اظهار داشت: در سفر ۲روزه‌ای که به کرمانشاه داشتیم علاوه بر دیدار با مقامات کرمانشاه که در تعاملات منطقه‌ای تاثیر گذار بود، از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری کرمانشاه بازدید داشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌های حلبچه یک شهرداری نوپا است که نیاز به کمک و تجربه شهرداری‌های موفق منطقه دارد، گفت: در این سفر برای حمایت تجربه‌ای اجرای پروژه‌ها قول‌های مساعدی گرفتیم.

 

مدیرکل شهرداری‌های استان حلبچه کشور عراق تصریح کرد: کرمانشاه مهد ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی است.

 

وی ادامه داد: ارائه خدمات شهری در این سطح کیفیت و کارخانه بازیافت پسماند در کرمانشاه، شهر کرمانشاه را یک شهر ویژه در منطقه کرده است.

 

خیلان عبدالرحمان میرزا حسن خاطرنشان کرد: در حوزه نقشه‌برداری هوایی در حلبچه به راهنمایی‌ها و استفاده از تجربه شهرداری کرمانشاه نیاز داریم.

 

وی افزود: بازدید از خدمات شهری و زیرساخت‌های شهری کرمانشاه باعث تعجب ما شد، چرا که فکر نمیکردیم کرمانشاه شهری با این خدمات و زیرساخت‌های پیشرفته باشد.

 

مدیرکل شهرداری‌های استان حلبچه با بیان اینکه توجه به فضای سبز شهری و رفاه و آسایش شهروندان خیلی عالی است، گفت: شهرداری کرمانشاه پیشرو در ابتکارات شهری در منطقه است.

 

وی اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه شهرداری نمونه‌ای در منطقه است و قطعا از تجربیات ارائه خدمات شهری این مجموعه در حلبچه استفاده خواهیم کرد.

 

خیلان عبدالرحمان میرزا حسن به مجموعه خدمات ارائه شده در حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در بزگراه‌های شهر کرمانشاه و ایجاد زیرساخت خارج از حوزه شهری برای تردد آن‌ها یک ویژگی برجسته در حوزه کنترل ترافیک است که مدل خوبی برای شهرهای پرتردد عراق خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا