سلامتکرمانشاه

استان کرمانشاه به خاطر وجود پزشکان حاذق و داروسازان دانشمند در زمینه پزشکی و داروسازی از قطب های کشور است

به گزارش مادنیوز، دکتر محمدی اظهار کرد: در این روز بزرگ یاد و خاطره شهدای جان برکف و فداکار حوزه سلامت که با ایثار و از خودگذشتی جان ارزشمند خود را برای حفظ سلامت مردم استان تقدیم کردند ،گرامی می داریم و جای این عزیزان در مراسم امروز خالی است اما مایه افتخار ما شدند و ارزش و قدر جامعه پزشکی را افزایش دادند.

جامعه پزشکی جامعه ای است که در چشم مردم عزیز و گرانقدر است و با ازخودگذشتگی و فداکاری شهدای سلامت این ارزش افزایش پیدا کرد.

باید خدا را شاکر باشیم که این شغل را نصیب ما نموده است ، چرا که شغل پزشکی یک شغل و حرفه مهربان است و پزشک با فداکاری خود به مردم جان می بخشد و سلامت مردم را تامین و تضمین می کند و این بالاترین نعمت است.

خوشبختانه استان کرمانشاه در زمینه پزشکی و داروسازی از قطب های کشور هستیم  و این به خاطر وجود شما پزشکان حاذق و داروسازان دانشمند  عزیز است.

پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و پزشکان و متخصصان کارآمد استان کرمانشاه، این استان را مأمن بیماران غرب کشور ساخته است و علاوه بر اینکه این استان کمترین اعزام بیمار را به استانهای دیگر دارد، از استانهای همجوار و حتی کشور عراق برای درمان به استان کرمانشاه مراجعه می نمایند.

دولت آیت الله رئیسی اقدامات و برنامه ریزی بسیاری خوبی در راستای ارتقاء حوزه سلامت کشور دارد و برنامه های بسیار خوبی در حوزه سلامت در سفر اخیر رئیس جمهور به استان عزیزمان به تصویب رسید که از جمله این برنامه ها تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت استان است.

یکی از مهمترین این طرح ها ساخت بیمارستان شیمی درمانی و رادیوتراپی با ۱۲۰ تخت در محوطه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه می باشد که با اعتبار تخصیص یافته ، تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و این مرکز  قطب درمانی غرب کشور در حوزه سرطان و رادیوتراپی خواهد شد.

تجهیز اورژانس بیمارستان آیت الله طالقانی، تکمیل پروژه های اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره)،اورژانس و کلینیک بیمارستان اسلام آباد غرب، توسعه بیمارستان سرپل ذهاب، خوابگاه دانشجویان پزشکی و پروژه های دانشکده های پزشکی و داروسازی از دیگر طرح هایی است که در  سفر رئیس جمهور به استان تامین اعتبار شد و با اجرای آن خدمات بسیار خوبی در حوزه سلامت به مردم استان ارائه خواهد شد.

پزشکان باید توجه داشته باشند که هدف ما ارائه خدمات مطلوب به بیماران است و باید درمان بیماران در هر شرایطی که هستند به بهترین نحو ممکن انجام شود و در صورتی که بیمار وضعیت بد مالی دارد باید در مراکز دولتی با کمترین هزینه تحت درمان قرار گیرد.

در حیطه داروسازی دانشکده داروسازی کرمانشاه از دانشکده های شناخته شده در کشور است و وزیر محترم بهداشت در سفر اخیر خود به استان دانشکده داروسازی کرمانشاه را یکی از بهترین دانشکده های داروسازی کشور اعلام نمودند.

امیدواریم بتوانیم درحیطه فناوری این دانشکده را تقویت نماییم با در اختیار قرار دادن فضای کارگاهی جهت اعضای این دانشگاه و ایجاد زیرساختهای لازم جهت تولید ، این امکان فراهم گردد که این عزیزان همچنان افتخارآفرین باشند و مایه سربلندی استان و دانشگاه علوم پزشکی گردند .

جامعه پزشکی و داروسازی همیشه جامعه خوش نامی بوده و هستند و این خوشنامی با همت و فداکاری شما عزیزان ادامه پیدا خواهد کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا