سلامتکرمانشاه

افزایش شاخص امید به زندگی و افزایش خدمات درمانی در کشور ، نشان از مجاهدت عظیم جامعه پزشکی دارد   

به گزارش مادنیوز ، مهرتاش اظهار کرد: بیماری کرونا و مقابله با این ویروس منحوس یک امتحان الهی بود که جامعه پزشکی با یاری خداوند متعال از این امتحان سربلند بیرون آمدند و خوش درخشیدند .

 

تعدادی از شهدای سلامت از رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند و همان راه و همان مسیر را ادامه دادند تا به آرزوی قلبی خود که همانا شهادت بود نائل آمدند و مقدر شده بود که در عرصه خدمت رسانی به مردم و نجات جان آنها به شهادت برسند.

 

خدمات پزشکی در کشور قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و پیشرفت های بسیار خوبی در این حوزه در کشور صورت گرفته است.

 

ارتقا سطح علمی در درمان بیماریهای متعدد ، ناباروری ، پیوند اعضا و همچنین رسیدن به خودکفایی در حوزه تولید  تجهیزات پزشکی و درمانی در کشور از افتخارات جامعه پزشکی کشور است که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

افزایش شاخص امید به زندگی، کاهش مرگ ومیر در بیماری های واگیر،افزایش تعداد بیمارستانها در کشور و استان و انجام جراحی های بسیار پیشرفته و افزایش خدمات درمانی حتی در دورترین روستاها، بیانگر مجاهدت ها و تلاش های بی وقفه در حوزه پزشکی و نشان  از یک مجاهدت عظیم توسط جامعه پزشکی دارد که ممزوج با زندگی عزیزان پزشک در سراسر کشور است و زندگی آنها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

 

نقش پزشکان نه تنها در حوزه سلامت ، بلکه در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور نقش بی بدیلی است.

 

پزشکان عزیز ما رابطه تنگاتنگی با آحاد جامعه دارند، بنابراین می توانند درتثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعادل رابطه مردم و مسئولین نقش موثری داشته باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا