اقتصادیکرمانشاه

رویکرد دولت مردمی، خدمت بی منت به مردم است 

به گزارش مادنیوز، استاندار کرمانشاه در آیین بهره برداری از پروژه افزایش ظرفیت پست انتقال ۶۳ کیلوولت پاوه که با حضور ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، فرماندار پاوه و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان برگزار شد؛ عنوان کرد: مردم ایران مردمی شریف و انقلابی هستند و مدیران باید تمام توان خود را برای خدمت صادقانه به این مردم در طبق اخلاص بگذارند.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه هایی که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند، دارای منفعت عمومی برای مردم هستند در ادامه عنوان کرد:  بهره برداری از این پست برق به ایجاد زیرساخت مناسب برای رونق اقتصادی در بخش کشاورزی و صنعت و همچنین پایداری برق منطقه بسیار کمک می کند.

 

استاندار یادآور شد: امسال با تلاش مجموعه برق منطقه ای در حوزه برق خانگی و صنعت، خاموشی نداشته ایم در حالیکه این قطع برق موجب تنش زیادی می شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به موضوع کاهش نزولات آسمانی باید از آب و برق به درستی استفاده کنیم تا نسل آینده از این آرامش مناسب در زمینه برخورداری از منابع طبیعی برخوردار باشد.

 

 

این پروژه افزایش ظرفیت پست انتقال ۶۳ کیلوولت پاوه با سرمایه گذاری ۵۵ میلیارد تومان اجرا شده و موجب فراهم آمدن زیرساخت مناسب برای رونق اقتصادی در بخش کشاورزی و صنعت، افزایش قابلیت اطمینان، تقویت شبکه توزیع و فوق توزیع در منطقه می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا