اجتماعیکرمانشاه

فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران حافظان انقلاب اسلامی هستند/ تخصیص اعتبار برای ساخت موزه دفاع مقدس کرمانشاه  

به گزارش مادنیوز ،بهمن امیری مقدم در دیدار با اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار  که با حضور رشیدی، مسئول امور ایثارگران استانداری برگزار شد، عنوان کرد: آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی و پیمودن این مسیر افتخار و سربلندی،  بی گمان مدیون جانفشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 

وی افزود: خوشبختانه بسیاری از یادگاران و فرزندان شهدا، جانباز و ایثارگر، امروز جزو نخبگان علمی، فرهنگی و انقلابی جامعه محسوب می شوند و امروز یک الگوی شایسته هستند.

 

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: این عزیزان همانند پدرانشان، پشتیبان و خدمتگزار دلسوز اسلام، انقلاب و رهبری هستند و بهره مند شدن از توانمندی این عزیزان در عرصه های مختلف، از دغدغه ها و اولویت ها است.

 

وی تاکید کرد: دولت مردمی مشتاق به کارگیری نیروهای توانمند، پاکدست، کارآمد و انقلابی و جهادی به ویژه از فرزندان شهدا، جانباز و ایثارگر است .

 

وی در ادامه از اختصاص اعتبار برای ساخت موزه دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد و گفت: خوشبختانه در سفر رئیس جمهوری درخواست استان در مورد اختصاص بودجه برای ساخت موزه دفاع مقدس، تصویب شد و بخشی از این اعتبار هم تخصیص یافته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا