اقتصادیکرمانشاه

ماهان به کرمانشاه می‌آید

به گزارش مادنیوز،  بهمن امیری مقدم در این دیدار گفت: متاسفانه باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در نتیجه سهل انگاری مدیریت گذشته دچار مشکلات زیرساختی شده که منجر به کاهش تعداد  پروازها شده است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور و مشارکت پررنگ هواپیمایی ماهان در جابجایی مسافر به استان کرمانشاه، گفت: فرودگاه کرمانشاه تنها فرودگاه بین المللی غرب کشور و دارای موقعیت ترانزیتی و گردشگری ملی و بین المللی است و همین موضوع بر اهمیت فرودگاه کرمانشاه افزوده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به هم‌مرز بودن این استان با کشور عراق و معروف بودن به «دروازه کربلا» گفت: انتظار داریم که شرکت های هواپیمایی در انتقال زائران حسینی(ع) از سراسر کشور به فرودگاه کرمانشاه و از این فرودگاه به شهرهای زیارتی عراق نیز همکاری و مشارکت داشته باشد.

وی افزود: کرمانشاه همچنین به «مسیر شاه خراسان» هم معروف است زیرا دروازه ورود شیعیان کشورهای غربی ایران است که به قصد مشرف شدن به حرم علی بی موسی الرضا(ع) به فرودگاه کرمانشاه مراجعه می کنند و طبعا لازم است پروازهای کرمانشاه- مشهد هم تقویت شود.

در این دیدار همچنین چند راهکار با هدف حضور مناسب و چشمگیر هواپیمایی ماهان در کرمانشاه و افزایش پروازهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی مطرح شد.

 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان هم با استقبال از پیشنهادات استاندار، از آمادگی این شرکت  برای توسعه شبکه پروازی در کرمانشاه خبر داد.

عرب نژاد گفت: آماده ایم با همکاری استاندار و یک برنامه ریزی مناسب، برای توسعه شبکه پروازی اقدام کنیم.

در این دیدار مقرر شد که مدیرعامل شرکت ماهان در آینده نزدیک به استان کرمانشاه سفر کند و آخرین هماهنگی و برنامه ریزی را برای استقرار و افزایش پروازها به استان انجام دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا