ارتباطاتکرمانشاه

احداث پردیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در کرمانشاه

به گزارش مادنیوز ، در این دیدار که روز سه شنبه در دفتر استاندار کرمانشاه انجام شد، درباره احداث پردیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) در استان کرمانشاه و توسعه ICT بحث و توافق شد.

 

استاندار کرمانشاه در این دیدار گفت: یکی از درخواست های من از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه ICT در استان و حمایت از بالنده و قوی کردن مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان استان بوده است به طوری که این شرکت ها به تولید تجاری محصولات برسند.

 

امیری مقدم با بیان اینکه استان کرمانشاه ظرفیت های بسیار خوبی بویژه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد، گفت که این استان می تواند مرکز طرح های توسعه ای غرب کشور قرار بگیرد.

 

مشاور وزیر ارتباطات و رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات هم در این دیدار گفت:  شبکه ملی اطلاعات نه یک مفهوم سیاسی یا امنیتی که یک موضوع کاملا اقتصادی است.

 

محمد صدیق دامغانی زاده، در این باره گلخانه دانش بنیان را مثال زد و گفت: با کمک فناوری های نو می توان در یک گلخانه ۴۰۰ متری ۱۶ تن گوجه تولید کرد.

 

به گفته او، البته همسو با ایجاد شبکه ملی اطلاعات باید بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات هم بزرگ شود.

 

در این دیدار بهزاد باباخانی، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و سیدابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه هم حضور داشتند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا