سلامتکرمانشاه

تاکید بر توزیع عادلانه مراکز و مطب‌های پزشکی و مهار ازدحام پارکینگ شهرداری/ گفتگو با جمعی از اهالی شهرک پردیس 

به گزارش مادنیوز،بهمن امیری مقدم در این بازدید در جریان ظرفیت های مجتمع ۲۵ واحدی درمانگاه شهرک پردیس قرار گرفت. این مجتمع ۵۰ مطب خود را تا ۵ سال به‌صورت رایگان در اختیار پزشکان متقاضی حضور در آنجا قرار می‌دهد.

 

در این بازدید که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل حوزه استاندار نیز حضور داشتند، امیری مقدم بر ضرورت برنامه‌ریزی برای توزیع عادلانه مراکز درمانی و مطب‌های پزشکان در سطح کلانشهر کرمانشاه تاکید کرد و گفت: متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری‌های گذشته و نبود برنامه‌ریزی مناسب، بسیاری از مراکز درمانی و پزشکان در مرکز شهر از جمله پارکینگ شهرداری تجمع کرده اند که این‌موضوع سبب ترافیک سنگین و هدررفت هزینه‌های مالی و زمانی برای بسیاری از شهروندان شده‌است.

 

استاندار کرمانشاه از رییس دانشگاه علوم پزشکی خواست که در کمترین زمان ممکن، طرحی را با مشورت از نخبگان و صاحب‌نظران برای ایجاد دسترسی مناسب مردم حاشیه شهر به پزشکان و مراکز درمانی ارائه کند.

 

امیری مقدم در حاشیه این بازدید نیز با جمعی از اهالی شهرک پردیس به‌صورت چهره‌به‌چهره گفت‌وگو کرد و دغدغه‌های آنان ازجمله محدودیت راه دسترسی این شهرک به مرکز شهر را شنید و تاکید کرد که در این زمینه دستورات لازم را به شهرداری کرمانشاه برای خارج کردن شهرک پردیس از بن‌بست داده‌است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا