اقتصادیکرمانشاه

تصویب 13 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای 100 طرح تولیدی با 10 هزار شغل در استان

به گزارش مادنیوز ؛ “بهمن امیری مقدم” در بازدید از آخرین وضعیت ساخت کارخانه کاشی و سرامیک چیاسرام زاگرس که در شهرک صنعتی زاگرس قرار دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه های بسیار مهم دولت دکتر رئیسی، بحث اشتغالزایی و شکوفایی واحدهای تولیدی است که ما در استان با پیروی از این سیاست ها و راهبردها، برنامه بازدید و رفع موانع احداث و توسعه واحدهای تولیدی را به منظور رونق اشتغالزایی در دستور کار داریم.

 

وی ادامه داد: در استان تلاش ویژه ای برای توسعه و راه اندازی واحدهای تولیدی در حال انجام است و اجرای این واحدها از اولویت های مهم کاری ماست.

 

مقام عالی استان با اشاره به بازدید خود از وضعیت اجرای کارخانه چیا سرام زاگرس گفت: یکی از واحدهایی که در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مصوب شد، همین پروژه است که پروژه بسیار خوبی است و در سه فاز اجرایی خواهد شد.

 

استاندار کرمانشاه گفت: در فاز اول این طرح بیش از 1500 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام خواهد شد که 250 نفر اشتغالزایی نیز خواهد داشت و در فازهای دوم و سوم و در مجموع بیش از 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و 700 نفر اشتغالزایی به دنبال دارد.

 

وی با بیان اینکه این گونه واحدهای تولیدی افتخاری برای استان هستند، اظهار داشت: به لحاظ اینکه بعضی از دستگاه ها و تجهیزات این پروژه وارداتی است، طبق صحبت هایی که با سرمایه گذار این پروژه داشتیم مقرر شده که فاز اول آن تا هفته دولت سال آینده افتتاح شود و فازهای بعدی هم به مرور افتتاح شوند و در خدمت مردم بزرگوار استان قرار گیرند.

 

شایان ذکر است سرمایه گذار شرکت چیا سرام زاگرس بتازگی پروژه احداث این کارخانه بزرگ را آغاز و تاکنون بخش قابل توجهی از سازه کارخانه را احداث کرده است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا