اجتماعیکرمانشاه

فرمانداری‌های کرمانشاه تا ماه آینده به فیبرنوری متصل می شوند    

به گزارش مادنیوز ،  معاون توسعه‌ مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه روز یکشنبه در نشست کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان عنوان کرد: پیشرفت گسترده تکنولوژی، دنیای امروز را به یک دهکده جهانی شبیه کرده است و در این شرایط ایران اسلامی هم در کار و تلاش جهادی برای دستیابی به پیشرفت و توسعه است.

 

وی افزود: کمیته فناوری نقشی محوری در شکل گیری دولت الکترونیک در استان ها دارد و به فراهم شدن بسترهای لازم برای ارائه خدمات بهتر، سریع‌تر و شفاف تر به شهروندان کمک می کند.

 

مهرتاش ادامه داد: همچنین در دولت الکترونیک با حذف امضاهای طلایی، زمینه حذف بسیاری از رانت ها و فسادهای اداری را فراهم می کند و افزایش رضایت عمومی را در پی خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه توسعه دولت الکترونیک اگر در یک بستر امن اجرایی شود توسعه آفرین خواهد شد در خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که با خرابکاری و استفاده از بدافزارها و اخلال در خدمات عمومی، امنیت روحی و روانی مردم را بر هم بزند و در جامعه ایجاد نارضایتی کند که با ارتقای امنیت شبکه از این ترفند دشمن جلوگیری کنیم.

 

معاون توسعه‌ مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از فراهم شدن زیرساخت فیبرنوری تمامی فرمانداری‌های استان کرمانشاه تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: انجام این پروژه از اولویت های مدیریت ارشد استان طی ماه های اخیر بوده است و طبق وعده اداره مخابرات استان تا ماه آینده فرمانداری ها از زیرساخت فیبرنوری بهره مند می شوند و بستر ارایه خدمات بهتر و سریع تر به مردم فراهم می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا