اجتماعیکرمانشاه

شرکت‌های بزرگ دولتی به صورت ویژه به اشتغال کرمانشاه توجه کنند   

به گزارش مادنیوز ، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور روز دوشنبه در نشست قرارگاه ملی اشتغال استان کرمانشاه که با حضور بهمن امیری مقدم، استاندار، معاون اقتصادی استاندار و نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی در محل ساختمان کوثر برگزار شد، گفت که میانگین شهدا و رزمندگان و مدافعان این استان در صدر قرار دارد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب که کرمانشاه سینه ستبر ایران است، باید به این استان توجه ویژه شود زیرا نگاه ما عدالت محوری است و به دنبال تعادل بخشی هستیم.

 

وی ادامه داد: به همین منظور باید منابع به خوبی مدیریت شود بخصوص در حوزه اشتغال که شرکت‌های بزرگ دولتی توجه ویژه کنند و هم در بخش کشاورزی و توریسم به ویژه توریسم درمانی هم باید خاص نگریست.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور این را گفت که ایجاد زمینه گردشگری و فعال کردن فرودگاه قصر شیرین کرمانشاه دوموضوع مهمی است که باید توجه شود.

در این نشست مصوبات استان در حوزه راه، اقتصاد، گردشگری و انرژی ودیگر موارد بررسی شد.

 

۲۰۰ مصوبه با اعتباری حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان دستاورد سفر استانی رییس جمهور به کرمانشاه بود که یکی از مصوبات مهم آن راه اندازی قرارگاه ملی اشتغال به منظور رفع بیکاری، فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و برداشتن موانع و مشکلات آنهاست

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا