اجتماعیکرمانشاه

کرمانشاه نماد وحدت اقوام و ادیان و الگوی همزیستی مسالمت آمیز در کشور است  

به گزارش مادنیوز،  متن پیام بهمن امیری مقدم به شرح زیر است:

 

قال الله تعالی: «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا»(103/آل عمران)

میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) نویدبخش آزادگی، معرفت، انسانیت و مکارم اخلاق است؛ معرفت و اخلاقی که نه فقط دنیای اسلام که همه تاریخ و جغرافیای زمین را درنوردیده و در رگ های آزادگان عالم جوش و خروش پیدا کرده است. در حقیقت پیامبر اکرم(ص) نه فقط متعلق به مسلمانان بلکه متعلق به تمام انسان‌هایی است که در جست‌وجوی حقیقت و رسیدن به رستگاری هستند.

اسلام نابی که خاتم الانبیا(ص) به عالم هدیه کرد، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت، اخلاق و الهام بخش و روشنگر دنیای تاریکی است که ساخته مستکبران، ظالمان و مخالفان استقلال و آزادی ملت هاست. جسارت تاثربرانگیز به ساحت و معجزه پیامبر عظیم الشان اسلام که طی سال های گذشته و از جمله در هفته های اخیر هم نمونه آن را شاهد بوده ایم، تکاپوی باطل و جاهلانه ایادی همین مدعیان دروغین آزادی و دمکراسی است که به خیال خام خود تصور می کنند خورشید را می شود با پاشیدن مشتی خاک خاموش کرد.

دشمنان امروزی دین و مکتب انسان ساز اسلام که از نسل فکری ابوجهل ها و ابوسفیان ها هستند، به روشنی دریافته اند که حقیقت و طریقت حضرت نبی اکرم (ص) و صلح و وحدتی که ایشان به مسلمانان و همه دنیا هدیه کرده، می تواند نسل ظلم و ریشه زر و زور و تزویر را خشک کند.

تلاش برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین اهل سنت و تشییع با انواع توطئه های ضدانسانی و جتایتکارانه درست در همین راستا صورت می گیرد که تا به زعم خود، کینه و فتنه را درجهان اسلام بکارند. اینجاست «وحدت کلمه» و اصل قرار دادن آن در راستای تشکیل امت واحده اسلامی باید یک آرمان قطعی و خط قرمز امت اسلامی باشد.

استان کرمانشاه به عنوان نماد وحدت اقوام و ادیان، مفتخر است که الگویی فاخر از همزیستی مسالمت آمیز توام با احترام متقابل را به نمایش گذاشته و بسیاری از توطئه های تفرقه آمیز دشمنان ایران اسلامی را در نطفه خفه کرده است چنانچه در جریان اغتشاشات اخیر هم با وجود طراحی و برنامه ریزی گسترده دشمن، خللی در این وحدت ناگسستنی وارد نشد.

اینجانب سالروز ولادت رسول رحمت، خاتم پیامبران، پیام آور توحید، عزت و سعادت بشر، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و میلاد مسعود امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت(۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول) را که میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است، به عموم مردم ایران بویژه مردم گرانقدر استان کرمانشاه به عنوان الگوی واقعی وحدت ادیان و مذاهب در ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

بهمن امیری مقدم

استاندار کرمانشاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا