اجتماعیکرمانشاه

ساخت شهر جديد بايد ويژگي هاي يك شهر مدرن و پيشرفته را داشته باشد/ انجام مطالعات دقيق براي احداث شهر جديد الزامي است  

به گزارش مادنیوز ؛ “بهمن اميري مقدم” امروز چهارشنبه در جلسه بررسي نظرات كارشناسي براي احداث شهر جديد كرمانشاه اظهار داشت: به نظرات كارشناسي براي ضرورت ساخت شهر جديد كرمانشاه احترام مي گذاريم و نقاطي كه براي اين موضوع در نظر گرفته شده اند بايد به دقت و همه جانبه مورد ارزيابي قرار گيرند.

 

وي با بيان اينكه بايد پيش بيني ها و نكات راهبردي براي احداث شهر جديد انديشيده شود و براي اجراي آن نبايد حتي از يك موضوع هم غافل شد، توجه به نيازها و توقعات مردم در اجراي اين شهر را مورد تاكيد قرار داد.

 

مقام عالي استان با اشاره به برخي از نقاط در نظر گرفته شده براي احداث شهر جديد در نزديكي كرمانشاه گفت: شهر كرمانشاه در اطراف خود داراي ظرفيت ها و امكانات خوبي براي احداث شهر جديد مي باشد اما تمامي اين نقاط بايد توسط كارشناسان به دقت بررسي شود و با احداث اين شهر به توسعه گردشگري هم توجه داشت.

 

استاندار كرمانشاه ادامه داد: شهرها در گذشته بر اساس يكسري الزامات و امكانات موجود ساخته شده اند و براي احداث شهر جديد بايد ديدگاه ها و نظرات مردم را هم لحاظ كنيم.

 

اميري مقدم گفت: انجام مطالعات دقيق براي احداث شهر جديد الزامي است و اين شهر بايد ويژگي هاي يك شهر مدرن و پيشرفته را به همراه داشته باشد و امكاناتي كه در شهر كرمانشاه (به عنوان مثال پارك كودك و نوجوان)نداريم، حتماً ضرورت دارد كه در احداث آن به ايجاد چنين امكاناتي توجه شود.

 

وي با تاكيد بر اين مطلب كه هدف از ساخت شهر جديد بايد آسايش و آرامش مردم باشد، گفت: در احداث اين شهر بايد به ديگر موضوعات مانند ساخت منازل زيبا و دلنشين و داشتن حياط توجه كرد و افرادي كه نمي خواهند در آپارتمان زندگي كنند، در اين واحدها سكونت كنند.

 

وي تاكيد كرد: در اجراي طرح ساخت شهر جديد بايد قانون مداري و توجه به ضوابط قانوني با جديت لحاظ شود و به هيچ عنوان قانون گريزي را قبول نخواهيم كرد.

 

استاندار كرمانشاه در پايان گفت: مردم كرمانشاه مردمان با فرهنگ و با اصالتي هستند و بايد تمام امكانات و پيش بيني هاي لازم براي احداث چنين شهري انديشيده شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا