فرهنگ و هنرکرمانشاه

استان نیازمند اشتغال آفرینی و افزایش شادابی و نشاط عمومی است / طرح تعطیلی پنج‌شنبه ها در راستای تحکیم خانواده و نشاط اجتماعی در حال بررسی است/ بخشی از خوراک رسانه های معاند از طریق سیاه نمایی‌های داخلی تامین می شود  

 

به گزارش ماد،  استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و دیگر مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کلید رهایی از مشکلات فعلی است و یکی از محورهایی که ایشان بر آن تاکید دارند موضوع امیدآفرینی در جامعه و بیان خدمات عظیم نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

 

وی با تاکید بر این موضوع که نباید مردم را از نظام اسلامی ناامید کنیم افزود: متاسفانه بخشی از خوراک رسانه های معاند از طریق سیاه نمایی‌های برخی رسانه‌های داخلی و برخی موضع گیری‌های یاس آفرین تامین می‌شود.

 

امیری مقدم خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها برخی از افراد مدعی حمایت از دولت به دنبال تضعیف دولت مردمی و کتمان خدمات گسترده و جهادی آن هستند، غافل از اینکه با این کارها امید به آینده را در جامعه از میان می برند.

 

وی با اشاره به اینکه در کرمانشاه یک تحول جهادی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری رخ داده است؛ گفت: طی این مدت با پیگیری های متعدد، نشست های بسیار مهمی با محور اشتغال و سرمایه گذاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ایمیدرو، وزارت دفاع، وزارت نیرو و سازمان اتکا برگزار شده و توافقات چند هزار میلیارد تومانی در زمینه اجرای طرح ها و پروژه های مهم و اساسی انجام شده است و این مجموعه ها پای کار آمده اند تا فضای تولید و اشتغال را در کرمانشاه متحول کنند.

 

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: همچنین نشست قرارگاه ملی اشتغال با حضور معاون رییس جمهور و 11 وزیر برگزار شد و با پشتیبانی گسترده در سطح ملی، کرمانشاه به یک قرارگاه بزرگ عمران و توسعه تبدیل می شود.

 

وی بر ضرورت توجه به افزایش نشاط اجتماعی تاکید کرد و گفت: برگزاری‌ برنامه ها و جشنواره ها با رویکرد نشاط آفرینی در جامعه یکی از اولویت های فرهنگی استان است که باید با جدیت شود.

 

امیری مقدم ادامه داد: بخشی از این برنامه ها باید به صورت محله محور و همراه با نوآوری و طرح های خلاقانه و در یک بستر‌ فرهنگ ايرانی اسلامی برگزار شود تا در نسل جوان ایجاد امید و نشاط کند.

 

وی به بهره‌برداری رساندن پروژه‌های مهم و کاربردی برای مردم را یکی از راهکارهای ایجاد نشاط و امید در جامعه دانست و گفت: پس سال‌ها انتظار بزرگراه کامیاران – کرمانشاه و کریدور داخل شهری شهید سرابیان با همت دولت مردمی به بهره برداری رسید و موجی از رضایت و امید را در مردم آفرید.

 

وی با اشاره به طرح تعطیلی پنج شنبه‌ها عنوان کرد: اجرایی شدن این طرح در دست بررسی است و در صورتی موفق خواهد بود که کارمندان دولت این روز را در کنار خانواده باشند و تا جای ممکن به تفریح و بازدید از نقاط دیدنی استان بپردازند تا کانون خانواده محکم تر شود و در روز اول هفته با یک نشاط و انرژی بیشتر سر کار حاضر شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا