اقتصادیکرمانشاه

پروسه صدور مجوزهای سازمان استاندارد کاهش یابد

به گزارش ماد، علی مهرتاش در آیین گرامیداشت هفته استاندارد که با حضور مدیرکل استاندارد، مدیران واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی استان و کارشناسان حوزه کنترل کیفی در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد برگزار شد، بیان داشت: اگر به منویات رهبر معظم انقلاب به عنوان یک سرباز و خادم عمل کنیم بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

 

وی خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری در چندین سال اخیر در پیام های نوروزی تولید،اشتغال و حمایت از کالای ایرانی را مد نظر قرار داده‌اند.ایشان همواره نکات مرتبط را با ما تبیین می‌کنند، تذکر و هشدار می‌دهند که مراقب باشید تولید داخلی لطمه نخورد و استانداردهای لازم را داشته باشد.

 

معاون استاندار کرمانشاه، کارشناسان ومدیران حوزه کیفی‌سازی استاندارد را سربازان خط مقدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری برشمرد و اظهار داشت: بیکاری، تولید، اشتغال و درآمدزایی یکی از مشکلات این استان است که متاسفانه مزمن هم شده است که باید با همدلی و همراهی مشکل را حل کنیم.

 

وی فعالیت در حوزه استاندارد را مجاهدت خواند و گفت:شما هم باید از تولید کننده حمایت کنید و هم اطمینان خاطر به مصرف کننده بدهید.

 

مهرتاش با اشاره به گله‌مندی برخی تولید کنندگان از پروسه طولانی اخذ مجوزهای استاندارد تصریح کرد: انتظار می رود فرآیند زمانی و اطاله مقداری کاهش پیدا کند، تا تولید کننده با طیب خاطر اقدام به اخذ این مجوزها بکند.

#میلکان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا