ایثار و شهادتفارس

پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی در شیراز

به گزارش ماد ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) شیراز را محکوم و با تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تاکید کردند: به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

 

در این پیام آمده است :

 

بسمه تعالی

حادثه تلخ و اسفناک شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام به دست تروریست‌های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت. این تروریست‌های کوردل و مزدوران قسی‌القلب که به آسانی به روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می‌گشایند، ایادی همان مدعیان دروغگو و منافقند که این روز‌ها با ظاهر آراسته از حقوق بشر دَم می‌زنند؛ در صد‌ها رسانه‌ای که علیه ملت ایران ساخته اند به دروغ از آزادی و آرامش ملت ایران سخن می‌رانند، اما در عمل به مزدوران خود دستور به رگبار بستن ایرانیان را می‌دهند.

جنایت تروریستی شیراز بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

اینجانبان از طرف مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کرمانشاه شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه اخیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله اعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم انقلابی و بصیر استان فارس و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای این شهیدان مسألت می‌نماییم. لازم است دستگاه‌های مدافع امنیت با سرعت و دقت، دنباله‌های این جنایتکاران را شناسایی کنند و به سرپنجه مقتدر قضایی کشور بسپارند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا