حوادثکرمانشاه

جلوگیری از هدررفت ۵ لیتر در ثانیه آب با نشت یابی ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب شهر جوانرود   

به گزارش ماد، “غلامرضا محتشم پور” گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده و پرت بالا در شبکه توزیع آب شهر ، این امور با هماهنگی های انجام شده با دفتر آب بدون درآمد آبفا استان و با حضور اکیپ نشت یابی در سطح شهر، اقدام به نشت یابی ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰۲۲ فقره انشعاب آب نمود و در نتیجه ی آن ۲۱ فقره نشتی و شکستگی پنهان کشف شد.

 

وی به کاهش سطح منابع تامین آب شرب شهرستان و ضرورت مدیریت مصرف آب توسط مشترکین اشاره کرد و گفت: این امور در راستای مدیریت منابع تامین آب شرب شهرستان و جلوگیری از هدر رفت آب، پایش مستمر شبکه توزیع آب شرب شهرستان را در دستور کار خود دارد.

 

وی به تاثیر عواملی همچون شکستگی خطوط اصلی، شبکه های توزیع، انشعابات غیرمجاز، نشت انشعابات، خرابی کنتورها در هدر رفت آب شرب اشاره کرد و گفت: پرسنل امور آبفا شهرستان با اقدامات نشت یابی طی ماههای مرداد و شهریور ماه سال جاری توانستند از هدر رفت ۵  لیتر آب در ثانیه جلوگیری کنند.

 

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود از مشترکین این شهرستان خواست با توجه با آمار بالای حوادث و اتفاقات و به منظور رفع به موقع حوادث، در صورت مشاهده هر گونه حادثه و هدر رفت آب مراتب را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان در میان بگذارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا