عمومی

سهم تعاون در اشتغال کشور ۳.۵ درصد رشد یافت

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با حمایت های دولت سیزدهم از تعاونی ها، سهم این بخش در اشتغال کشور ۳.۵ درصد رشد یافت.

مهدی مسکنی روز چهارشنبه در نشست با فعالان بخش تعاون استان قزوین افزود: در این مدت همچنین شاهد رشد ۲.۵ درصد تعاونی های کشور در راستای تقویت این بخش در اقتصاد کشور بوده ایم.

این مسوول همچنین با بیان اینکه دولت سیزدهم برای تقویت بخش تعاون عزم جدی دارد، گفت: در شورای عالی اشتغال و بر اساس دستور رئیس جمهور ۲۵ درصد از تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶ نیز در بخش تعاون هزینه خواهد شد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به نیاز مبرم بخش تعاون به منابع مالی برای پیشبرد اهداف و برنامه های تعیین شده طی این مدت شاهد رشد ۱۷۶ درصدی سهم تسهیلات این بخش بوده ایم.

وی با اشاره به تقویت جایگاه اتاق تعاون ایران، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده، برای نخستین بار اتاق تعاون ایران عضو اتحادیه جهانی شد و جایگاه رسمی خود را در دنیا بدست آورد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به اهمیت بخش تعاون در رونق تولید و اشتغالزایی برای جوانان،اظهار کرد: امروز با اتکا به تعاون می توان بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کرد.

در این نشست فعالان بخش تعاون در استان قزوین به تشریح مسایل، مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا