کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:
️کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه   

به گزارش خبرنگار ماد، فریبرز کرمی اظهار داشت: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد استان‌ها که توسط شاخص‌های تدوین شده دفاتر ستادی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌گیرد این اداره کل در ارزیابی عملکرد سال‌ ۱۴۰۱ مقام سوم کشور را کسب کرد.

 

وی افزود: بر اساس جمع بندی گزارش عملکرد ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در سال ۱۴۰۱، نتایج ارزیابی دفاتر تخصصی و ستادی استان ها بررسی و از استان هایی که عملکرد برتر و قابل تقدیر در شاخص های عملکردی داشتند تقدیر شد.

 

کرمی عنوان کرد: اجرای دقیق شاخص های سازمانی با توجه به گستردگی و شرایط سخت کاری مجموعه در تمام فصول سال باعث کسب این موفقیت برای استان کرمانشاه شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: به پاس کسب این جایگاه مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با اهداء لوح از زحمات مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قدردانی کرد.

 

فریبرز کرمی در پایان یادآورشد: از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه که در راه کسب این موفقیت ارزنده، تلاش‌های شبانه روزی انجام داده‌اند بسیار تشکر و قدردانی می‌کنم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا